Selam Gençlik 🦄🍀❤️ Bazen karşınıza kendi kendini kral veya kraliçe ilan etmiş küstahlığı ve kibrinden geçilmeyen, gerçekte de beş para kıymeti olmayan tipler çıkar. İnsan gibi davrandıkça daha da tepenize binerler. Bunlara alttan mı alırsınız yoksa resti çekip, hadlerini bildirir misiniz?
Kibirli ve küstah tavırlı bir insan size karşı haddini bilmiyorsa, o insanı alttan alır mısınız yoksa resti çeker misiniz?
İkisini de yapmam. İkisi de bir eylem. Böyle insanlar için eyleme gerek yok. En güzeli yok saymak. Değeri olan bir insansa haddini bildiririm kendine gelsin diye. Başka türlü kılımı bile kımıldatmam. Canını yakan kimse sende öyle yap💕
Kişilik & Karakter konusunda 32,5b cevap paylaştı.
Kibirli ve küstah tavırlı olacak ve ben alttan alacağım öyle mi? Hiddetli rüzgarımla karşılaşmamıştır ya da beni tanımıyordur. En sevmediğim kişilik özelliklerine sahip olduğu için zaten yakınımda barındırmayacağım insan tipleri bunlar. O yüzden kafam rahat :)
Sen bu Takıntılı kafayla yaşadığın sürece, herkesi kibirli, küstah olarak görecek ve kafaya takacaksın, kendini hasta edeceksin. neden ilaç tedavisi almıyorsun? Herkesi kafaya takarsan, kendi kendini yok edip delireceksin , ki delirmişsin zaten ! 😅
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Kibirli ve küstah tavırlı bir insan size karşı haddini bilmiyorsa, o insanı alttan alır mısınız yoksa resti çeker misiniz?