İlk izlenim önemli mi, sizi ilk kez gören biri sizinle ilgili ne düşünüyor? İlk izlenim çok önemli fakat yanıltıcı olabiliyor. Çok nadir ilk görüşte kişi kendini yansıtır. Biraz sohbet ile kişi kendini saklamiyorsa olk intiba doğru oluyor. Beni çok havalı egolu zannedenler tanıdıklarında öyle olmadığımı düşünüp özür dileyenler dahi oldu...
İlk izlenim önemli mi, sizi ilk kez gören birinin ilk izlenimi ne oluyor?
Kesinlikle ilk izlenim önemlidir herkes için.. En azından ön yargılı yaklaşmamaya gayret ediyorum her kesimden her tarzdan insanla gayet normal seviyede iletişim kurmaya çaba sarf ediyorum.. Benimle uyumlu olur ya da olmaz, onu sohbetimizin gidişatı belirler.. Bana bunu defalarca bir çok insan söyledi gerek olumlu gerek olumsuz yönden değerlendirmem gerekirse, soğuk, havalı ve egoist bir insan olduğumu düşünüyorlar genellikle ilk etapta.. Sonrasında beni gerçek anlamda tanıyan insanlar ne karakterde olduğumu anlayabilirler.. Evet gardım var.. Şu da var ki, karşımdaki insanın kim olduğuna ve bana yaklaşım biçimine göre de değişir tavırlarım.. Herkese aynı olmamız söz konusu dahi olamaz.. Keyifli günler..
Elbette kişiyi tanımadan o kişiye sui-zan bulunmak hata olur. Bazı insanların kalbi güzellikleri, karakteri yüzüne yansır. Bazen de bu bizi yanıltsa da hüsnü-zan ederiz bazen.
Yine de ilk izlenim önemli. İnsan hayatında hiç görmediği, tanımadığı kişiye ya da yolda rastladığı kişiye bu maksatla bakması normaldir. Örneği bir iş ortamında, bir cemiyette sürekli gördüğü bir kişiye başlarda farklı bakarken sonrasında fikri elbette değişecektir.
Anlık karşılaşmalar yanıltıcı olabilir. Bu hata değil aslında. Kişinin karakteri ile alakalı, hayat tarzı, inanışıyla alakalı. Yinede karışık bir durum
Siteden beni reelde görenler genelde genç duruyorsun derler. hatta 2 gündür görüştüğüm arkadaşım @Usemind da benzer bir yorumda bulunmuştu.
Ben genelde ilk izlenim de olsa erken bir yargıya varmadan biraz daha zaman vermek isterim. Zira arkadaşlıklarda uzun ve sağlıklı ilişkiler kurmayı severim.
Katılmayan kim acaba gel çık karşıma öyle gizliden gizliye yürütme işlerini hain erkek mi dişi mi belli de değil. Olmuş bir şeyden bahsediyorum. Ah gençlik yıllarım ah 🤣🤣
İlk izlenim genel bir fikir sahibi olmak için önemli fakat edinilen fikri sabit hale getirmemek ve daha iyi tanıyabilmek için objektif yaklaşabilmek çok daha önemli. Genelde havalı ve soğuk olduğumu zannederler ta ki sohbet edip yeterince tanıyana kadar.. Fakat; Evet bazı insanlar için her zaman soğuk kalacam çünkü herkesle samimi ve sıcak olan biri olmayı tercih etmiyorum, bazı insan tiplemeleri için duvarlarım var , olmak zorunda
Elbette önemli ama bazen yanılabiliyorsun.. Anlayamıyorsun işte kendini yansıtıyor mu, yansıtmıyor mu.. Ben mesela şu an konumun gereği iş yerinde çok fazla yansıtmıyor, fazla muhattap olmuyorum kimse ile.. Çünkü amirler bizleri sevmiyorlar.
Kişilik & Karakter konusunda 13,7b cevap paylaştı.
Ben kime karşı bunu yaptıysam doğru çıktı ama bana karşı nasıl ilk izlenim var pek bilemiyorum. Bir iki kişi sadece soğuk görünüyorsun dediler o kadar.