Size iyi gelen bir "fırtına" yaşadınız mı?

Herşeyin üst üste geldiğini hissettiğimiz ve bunaldığımız günler vardır ya hani;
sanki tüm dünya mutluymuş ve herkes hayatını yaşıyormuş da
"bir ben böyle dertle tasayla uğraşıyorum" dediğiniz günler.
Hani zamanında ağızlarından işittiğin,
"yanındayım"
diyenlerin aslında yanında olmadığı o zaman dilimi...
Herşeyi o zaman anlıyorsun.


"Bazı fırtınalar iyi gelir insana. Tekneyi biraz yıpratır ama güvertede hiç pislik bırakmaz"


Size iyi gelen bir "fırtına" yaşadınız mı?
Cevapla