Az mıyım, çok muyum?
Var mıyım, yok muyum?
Ben neyim?
Kaç mıyım, göç müyüm?
Hiç miyim, suç muyum?
Ben kimim?
Hiçlikler içinde kanayan yürek
Yokluklar içinde savaşan beden
Boşluklar içinde karışan zihin
Güçlükler içinde değilmiyim?
Yoksa...
Selam,
Böyle zamanlarım oluyor evet. Hatta üç yıl kadar önce kendimi hiç bilmediğimi ve tanımadığımı fark ettim. Ben kimim, neyim, amacım ne gibi soruları sormaya başladım. Hala daha bunların arayışı içerisindeyim. Bilmediğim o kadar çok şey var ki.
ben neden yaşıyorum
acaba diye düşündüğüm olmuştur
ama sen cevaplar bulduğunu sanırsın yeni sorular önüne çıkar
hayat hep sorular ve cevaplardan ibaret
bir şekilde cevapları anlamak adına yaşıyoruz
Kim olduğum,
Ne olduğumu,
Ve neden burada olduğumu çok iyi biliyorum ve bu soruyu sormuyorum kendime...😀
Olduğu anlar kapattım 😂
Cevap
12Cevap
Okadar şuurumu kaybetmedim çok şükür.
Nerede olduğumu da biliyorum kim olduğumu da😄
Bazen bir zihin karmaşası olabiliyor
Eskisi kadar aktif değilim. Çok aktif olduğum son dönemlerde oldu. Artık orta yaş grubu kısmındayız. Gençlere bıraktım. 😃
Yakında çok vaktim de olmayacak, onun için tadını çıkarıyorum şimdilik.
yok sıradan bir insanım gelip geçeceğim hepsi bu
Bazen çekip gitmenin zamanı geldi diye düşünüyorum
evet bazen timar hane gibi
Olmuyor. Seviyorum bu siteyi.
Hayir.
arada bir.
Bazen evet
Evet.
Bazen oluyor dediğim
Çooook
sorguluyorum hayatı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?