
'' Coş dalgalan.. ''
#smellsmoke
Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru 🥂

Yapım itibari ile çok sabırlıyımdır. Sinirlendiğim zaman genellikle sessiz kalırım sırf karşımdaki insanı kırmamak adına. Belirli başlı bam tellerim var basılmaması gereken :) sabrım taştığında ise kükremiş sel gibi bendime sığmam taşarım.
Selam,
Mümkün olduğunca sinirlenmemeye çalışıyorum ama bazen ipler kopuyor tabii. Böyle durumlarda çoğu zaman öfkemi yuttuğum için zararım da kendime oluyor. İnsanları kırmaktan kaçınan biriyim. Çok ciddi sıkıntılar olmadıkça kimsenin üzerine gitmem. Eğer gitmemi gerektiren bir durum varsa o öfke oraya dökülür muhatabı olan herkeste bundan nasibini alır.
Rica ederim.. 😊
Sabırlı insanı öfkelendirmeyin. Sabırları çok kuvvetli sessiz olurlar. Belirli nokta aşılırsa ve sabır kalmazsa işte o zaman onlar gemileri değil limanları yakalarlar.
Ben öfkelenirsem aklı olan o ortamdan uzak durur. Çünkü daha cesur bir dille daha tutarlı hareket edebilirim. Yani öfkelensemde tutarsız davranışlarım olmayacağı için zararla sonuçlandırmam. Karşımdaki için bilemem ama🤷♀️
Rica ederim yavrum 😘
Cevap
25Cevap
Ofkelendigim zmn her yere zarar veriyorum saman alevi gibiyim gozum donuyor kirip dokuyorum sakinlesince bir sey olmamis gibi davraniyorum ama coktan karsimdakini kirmis oluyorum
İnsanoğlu öfkemle tanışmamalı.
Kaynar sirke sinirlendirenin ağzından içeri akar. Soğuyana dek o kişiyi yakar, kavurur.
Ooffff kolay kolay öfkelenmem ama öfkem çok fenadır acayip kin tutarım yakar geçerim diyeyim ben sana 😀 özetle etrafıma
Ne yaparsam hep kendime zararım oldu herşeyden kaçabiliyorsun ama kendinden kaçamıyorsun ne kafandan atabiliyorsun ne kalbinden sökebiliyorsun
Hiç belli olmuyor duruma ve şiddetine göre değişiyor
Öfkelendigimde taş üstünde taş bırakmam bedeli her ne olursa olsun..
Çok zor ofkelenirim genelde zararsizimdir ama ofkelendigim zaman Allah muhafaza
Sakin birisiyim sabirliyim sabrım tasinca ofkelenince kimse tutamaz ofkelenince çok kırıcı oluyorm
O an kendimi düşünmem.. Karşımdaki kendini düşünse iyi olur..
Öfkelendiğim zaman zararın kimlere geldiği umurumda olmuyor..
Dokuldugu yere olmasi tercihim orada kaliyor.. icine oldumu gece uyutmaz zalim sirke adami.
Sevdiğim biri ise sonuç yine bana döner
sakin kalmaya çalışırım kaçarım
Patlama anıma kadar kendi içimde yorumlarım olayı, sonrası Allah Kerim..
Genelde kendime oluyor geçiyor bu zamana kadar gözümü pek intikam bürümedi genelde çok sessiz sakin biriyim son Zaman’larda katil olmaya müsaitim
Zararım sadece kendime olur.
Öfkelendiğimde Psikolojim Ağrıyor Gülüyorum Bi Sigara Yakıp Öfkelenmeye Sebep Olanı Üç Evet İle Uğurluyorum 😊
Sinirlenip kavga cikaran kotu olup kalp kirandan hic bir sey olmaz 🐈
Kendime zarar veririm içime atarak
Kendime olur genellikle
Kesinlikle karşımdaki insan kaçsın derim.
Hem kendime hem karşıdakine zarar oluyorum
Genelde ikisine de olmaz.
Yok be abla, haddinden fazla sakinim.
Her yere olur 😊
Öfkemi kusarsam karşımdaki zarar görür.
Kendime de olur etrafa da saçılır.
Sadece kendime o zararı veriyorum.
Önce küpü eritir , sonra döküldüğü yeri
Keskin sirke küpü oluyor ya
Kendini olur
Öfke = pişmanlık
hep kedime
Stokluyorum ben
Sinirim her yere zarar verir bana da.
Öfkem çok kötüdür
Değişir bu.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?