Bir işte başarılı olmanın en önemli koşulu o işte başarılı olmaya dair kuvvetli bir inanç beslemektir. Daha yola çıkmamışken yenilgiyi kafanızdan geçirmişseniz zafer sizin için çok uzaklardadır demektir. Hatta Kaf Dağı'nın arkasındadır. Kafanızda beliren binlerce şüphe ile muhtemelen ben bu işi başaramayacağım diye içinizden geçireceksiniz. Bu düşünceyle parlak bir sonucun ortaya çıkmayacağı kuşkusuzdur. Onun içindir ki başarı her şeyden evvel yapacağımız işe kuvvetli bir inanç beslemekle ortaya çıkar...
Tutarsız davranmak ile ilgili o kadar ve onca şey gördüm ki. Bu bir nevi yaranma ya da yalakalık boyutundaydı. 10 dk. Önce olduğu psikolojiden kendi yararı için 10 dk sonra bambaşka bir insan haline dönüşen varlıklarla nefes almak zorunda olduğumu biliyorum. Bu değişmez maalesef. Her anlamda karşımıza çıkacağı için saldım yani :)
Çift karakterli olduklarını düşünüyorum. Hatta onlara üzülüyorum. Bu şekilde davranarak etrafında ki insanları kaybediyorlar. Yok saymak en iyisi bence. Tabii yapabilene.
Kişilik & Karakter konusunda 11,8b cevap paylaştı.
Anlam veremiyorum bende. Ben şöyleyim böyleyim diyen bir bakıyorsun alakasız bir kişilik çıkıyor. Kimse göründüğü gibi değil. Ben bunu geçte olsa anladım.
Anlam veremiyorum veya tuhaf geliyor falan diyemem. Cunku fikirler degisir dusunceler degisir birinin sana olan davranisi artik hosuna gitmez ona yaklasimin degisir sonucta robot degiliz. Tutarsizligin sebebi daha cok etrafinda olup bitenler yuzunden degismenle alakali bir durum. Bugun ben sarisinlardan nefret ederim hayatta donup bakmam dersin iki gun sonra yaninda sarisin biriyle gezersin cunku asik olmussundur eger tutarsizlik buysa bana normal geliyor. Insan karsindaki kisiye gore davranis gosterir. Fazla irdelememek lazim diye dusunuyorum
Tarafsızlıktan kastim o değil insanlarin davranislarinin tutarsizligindan bahesediyorum ben yani denge çok oneli bu konuda insan dengeyi kaçırdığı zaman kendini kaybediyor. Fikirlere her zaman saygım var.. Benim anlatmak istedigim fikirlerin dışında başka birsey bu biraz Ego gibi birseyden bahsediyorum. Tabiki normal hayatta bir inansin sinirli hali, stresli hali olabilir.
Vallahi bence ruh hali ile alakali değil ya inanmıyorum ona benimde ruh halim iyi olmadığı zamanlar oluyor ama karşımdaki insanlari incitmemeye çalışırım. Bir sorun olduğundan değil analiz yapıyorum sadece😀😀
Ben kirarim ustume ustume gelip beni bunaltiyorsa kirici olurum. Cunku kolay sinirlenen biriyim bide hayir dan falan anlamiyorsa mecbur kiriyorum 🤷🏻♀️ sende kirmayim diye cabalama hakedene hakettigi gibi davran 😄
Ruh halimiz değişken. Bir gün mutlu ve pozitif oluyorum. Bir gün depresif ve mutsuz. Dengesizlikten olabilir. Aynı kalan tek şey ikili ilişkilerde aşk Dostlukta ve ailede sevgi ve bağlılık Bunlar değişmiyor genellikle. Onun dışında ruh halimizin değişken olması oldukça normal. Çünkü değişmezse her gün mutlu ya da mutsuz kalırdık. Burada amaçlanan sanırım kısa süreli değişiklikler için. Yani Anı anını tutmamak. O denli olmam için sinirlenmem ya da aşırı üzülmem gerekiyor. Dakikalik değişimler yaşamıyorum
Işte bu haller hiç iyi haller degil farkinda olmadan bu davranistaki insanlar karşısındaki insanalrın kalbini kirabiliyor.. Farkında ilarak ya da farkında olmayarak bu yüzden tutarsiz davranmak bana göre degil..🙂