Kişilik & Karakter Hayatının son gününü kiminle geçirmek isterdin? s Kimikio Takip Et Master Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 33 Yapay Zekaya Sor Sadece 1 kişi! Hayatının son gününü kiminle geçirmek isterdin? Hayatının son gününü kiminle geçirmek isterdin? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
IAmarPresterAen Takip Et FenomenMentor Yaş: 34 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 32,5b cevap paylaştı. Ailem ile birlikte geçirmek isterim 0 0 Yorumla
canselcanım Takip Et Master Yaş: 38 , eic 83% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 382 cevap paylaştı. Hiç düşünmem, hayatımın son gününü sadece kızımla geçirmek isterim :) 2 0 Yorumla
persordinary Takip Et Master Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Var biri boş ver son saniyelerim onla geçsin isterdim 1 0 Yorumla
perdida Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 406 cevap paylaştı. Bu zamana kadar arkamda duran, beni sevmeyi bir kez bile bırakmayan annemle. 1 0 Yorumla
Gölgesizkarakter Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 6,1b cevap paylaştı. Hayatımın son gününde kiminle olmak isterdim; yalnız kalmayı seçerdim orası kesin. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Çok kararsız kaldım platoniklerim mi istemeye gelmek isteyen kardeşim mu yoksa cem karaca ya da Cem Adrian mi hahahha hep kararsızım 1 2 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl İstemeye gelen kardeşim mi ndnsjsj Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Kisi Yorumla
u Hayatİstanbul77 Takip Et Master Yaş: 49 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 8,5b cevap paylaştı. Dusunmeme gerek yok bile kusura bakma oğulları ile tek bir kişi seçeneği bana işlemez ben kurallara aykiriyim. 0 0 Yorumla
Gençbirmeslektaş Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Bana değer vericek kişiyle geçirmek isterdim yok öyle biri 😊 1 0 Yorumla
superpsikolog Takip Et Master Yaş: 46 , eic 53% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 19,5b cevap paylaştı. Sadece kendimle. Sorguya girmeden deftere bakmam lazım. 0 0 Yorumla
Hayat-Güneşi Takip Et Master Yaş: 44 , eic 32% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,9b cevap paylaştı. Sadece kendim ve iç alemim. 1 0 Yorumla
keremDNZ Takip Et Master Yaş: 47 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 6,2b cevap paylaştı. Kalabalığa gerek yok tek olayim 1 0 Yorumla
Valeinsiva Takip Et Xper 7 Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 313 cevap paylaştı. Annem 1 0 Yorumla
ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Tek başıma. 1 2 Yorumla scottishinannesi +1 yıl Hayatım gel beraber geçirelim yanlızlik Allah'a mahsustur Yorumla ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ +1 yıl Tamam o jaman jüyide oşun Yorumla
u fangoria Takip Et Master Yaş: 46 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 12,4b cevap paylaştı. Ailemle geçirirdim 1 0 Yorumla
xunixx Takip Et Master Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,7b cevap paylaştı. Çekirdek ailemle.. ✨ 1 0 Yorumla
Mario45 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 95% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,2b cevap paylaştı. Annemle sanırım 0 0 Yorumla
bensherlock Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 77% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı. Hiç kimse 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Ailem ile birlikte geçirmek isterim
Hiç düşünmem, hayatımın son gününü sadece kızımla geçirmek isterim :)
Var biri boş ver son saniyelerim onla geçsin isterdim
Bu zamana kadar arkamda duran, beni sevmeyi bir kez bile bırakmayan annemle.
Hayatımın son gününde kiminle olmak isterdim; yalnız kalmayı seçerdim orası kesin.
Çok kararsız kaldım platoniklerim mi istemeye gelmek isteyen kardeşim mu yoksa cem karaca ya da Cem Adrian mi hahahha hep kararsızım
İstemeye gelen kardeşim mi ndnsjsj
Kisi
Dusunmeme gerek yok bile kusura bakma oğulları ile tek bir kişi seçeneği bana işlemez ben kurallara aykiriyim.
Bana değer vericek kişiyle geçirmek isterdim yok öyle biri 😊
Sadece kendimle. Sorguya girmeden deftere bakmam lazım.
Sadece kendim ve iç alemim.
Öyle kötü kötü şeyler düşünmeyelim.
Kalabalığa gerek yok tek olayim
nişanlımla tek yakınım o
Yalnız olmuyorsa eğleneceli biri olsun
Eşimle
Annem
annemle geçirirdim
Kızımla.
Ailemle
Tek başıma.
Hayatım gel beraber geçirelim yanlızlik Allah'a mahsustur
Tamam o jaman jüyide oşun
Sevgilimle
annem
Tek kalmak isterdim
Kısçemle
kimseyle
Sevgilim
Ailemle geçirirdim
Çekirdek ailemle.. ✨
Ailemle
Kardeşim..
Annemle sanırım
Hiç kimse