Evet ama insan yine de dert yanıyor üzülüyor yani elde değil bir ömür böylece geçip gidiyor üstelik gençliğimi de hiç yaşayamadım hayatım yok ortada ne işim ne gelirim ne sosyal hayatım ne arkadaşım çevrem dostum ne sevgilim eşim hiçbiri olmadan yaşlanıyorum hayata dair güzel şeyler yaşayamadım hiç anım yok gençliğim heba oldu gitti
Öyle düşünme benim çevrem kalabalıktı hayatımda da biri vardı uzun ilişki hemde ama hepsi gitti. Hayırsız kalabalıktan daha iyidir yalnızlık belki tek seferde doğru kişiyi bulmuş olursun gereksiz insanlara vakit harcamadan belki bu senin şansındır.
Bilmiyorum ama 32 yaşına kadar hiçbir şeye sahip olamadım hiçbir şey kazanamadım başaramadım gençliğim de boşa geçti gitti umudum beklentim hevesim azaldı hayattan bezdim ölüden farkım yok senelerdir evden dışarı da çıkmıyorum hayatımı evden çıkmadan geçiriyorum böylece yalnız mutsuz yaşlanıyorum hayatı kaçırdım herşeye geç kaldım hayallerim kalmadı neyse öyle işte boş ver
Eve kapanma konusunda bende aynıyım. Ama 32 yaşına kadar böyle geçirdin diye sonrasını böyle geçirmek zorunda değilsin. İş içinde aşk içinde her şey için hiç geç değil
Aşamadığım sorunlar var ben gençliğimi eve kapalı işsiz asosyal yalnız geçirmek istemedim hâlâ istemiyorum ama aşamadığım sorunlar yüzünden buna mahkum kaldım ve bu yaştan sonra da düzeleceğimi sanmıyorum kendimi herşeye geç kalmış hissediyorum hayatımın en güzel yılları heba oldu hiçbir şey yaşayamadım her şey içimde kaldı gençliğimi hiç yaşayamadım umudum pek kalmadı artık
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
İşi bıraktım aşk karışık aile felan takmam hayatı eğlenerek yaşıyorum bunlara rağmen para da sıkıntı yok kumar sağolsun
Haram ayol
Bizim Şeytanla bir anlasmamız var
Allah affetsin
Biz yolumuzu cizerken affetmek icin bir secenek bırakmadık hatayı bile bile yapıyoruz bence affedilmeyi de hak etmiyorum
32 yaşındayım işsizim bekarım yalnızım asosyalim mutsuzum bu yaşıma kadar hiç sevgilim bile olmadı gençliğim hep yalnız mutsuz geçti
Üzüldüm ama Allah daha beter dertlerden korusun de.. Bende yalnızlıktan şikayet ederken daha büyük sorunlarım çıktı..
Evet ama insan yine de dert yanıyor üzülüyor yani elde değil bir ömür böylece geçip gidiyor üstelik gençliğimi de hiç yaşayamadım hayatım yok ortada ne işim ne gelirim ne sosyal hayatım ne arkadaşım çevrem dostum ne sevgilim eşim hiçbiri olmadan yaşlanıyorum hayata dair güzel şeyler yaşayamadım hiç anım yok gençliğim heba oldu gitti
Öyle düşünme benim çevrem kalabalıktı hayatımda da biri vardı uzun ilişki hemde ama hepsi gitti. Hayırsız kalabalıktan daha iyidir yalnızlık belki tek seferde doğru kişiyi bulmuş olursun gereksiz insanlara vakit harcamadan belki bu senin şansındır.
Bilmiyorum ama 32 yaşına kadar hiçbir şeye sahip olamadım hiçbir şey kazanamadım başaramadım gençliğim de boşa geçti gitti umudum beklentim hevesim azaldı hayattan bezdim ölüden farkım yok senelerdir evden dışarı da çıkmıyorum hayatımı evden çıkmadan geçiriyorum böylece yalnız mutsuz yaşlanıyorum hayatı kaçırdım herşeye geç kaldım hayallerim kalmadı neyse öyle işte boş ver
Eve kapanma konusunda bende aynıyım. Ama 32 yaşına kadar böyle geçirdin diye sonrasını böyle geçirmek zorunda değilsin. İş içinde aşk içinde her şey için hiç geç değil
Aşamadığım sorunlar var ben gençliğimi eve kapalı işsiz asosyal yalnız geçirmek istemedim hâlâ istemiyorum ama aşamadığım sorunlar yüzünden buna mahkum kaldım ve bu yaştan sonra da düzeleceğimi sanmıyorum kendimi herşeye geç kalmış hissediyorum hayatımın en güzel yılları heba oldu hiçbir şey yaşayamadım her şey içimde kaldı gençliğimi hiç yaşayamadım umudum pek kalmadı artık
Fazla geçmiş odaklısın. Heba oldu diyip durma önüne bak. 50ye gelince de 32den sonrası heba oldu dememek için çabala.
Yaş geçtikçe her şey daha da zorlaştı benim için çok güçsüz zayıf bir insanım zamanla kendimi kapatdıkça daha da kapattım
Bende öyleyim ama umudumu yitirmedim yarın için umutluyum.
Umudumu tamamen yitirmedim tabi ama azalıyor yani
Bardağın dolu tarafından bakmaya çalışırım her zaman
Öyle tabi öyle bakmasam yaşamak çok zor
Dertleşmek istersen dinlerim özel değilse
Yok sağol ama
👍🏼takma kafaya her şer de bir hayır vardır
Beterin beteri var ama bende öyle Bi huzursuzluk var sürekli boşluktaym
Öyle
Üzüldüm cidden huzursuzum
Oda olur İnşallah diğerleri tamamsa
Evliliğimde vasat
İnşaallah düzelir canım :(
Sende sıkma canını yazacaktım da gizlisin
@Anglemom mahmut abi yine yolundasın
Is konusu tamam digerlerinide zamana biraktim
Bennnn
Hoş geldin bacım :(
Valla hiç hoşbulmadım keşke hayat bir kerede bizim yüzümüze gülse :(
Amin çok amin :( İnşallah
İnşallah