sadece sevdiğim kadına... kadını sevmiyorsam, vah vah der geçerim , çok da umursamam.. eğer ki yardıma ihtiyacı olan bir durumsa ağlama sebebi , yardımcı olmaya çalışırım.. bazen sokakta böyle durumlarla karşılaşabiliyoruz.. ama zaaf , sadece sevdiğim kadın ağlarsa devreye girer.. kıyamam ve göz yaşlarını dindirmek için elimden geleni yaparım, bağrıma da basarım.. yani sevdiğim kadın değilse o gözyaşlarının sahibi, çok da umrumda olmaz.. nasıl biz bir erkek olarak ağlarken, bizi sevmeyen kadınların umrunda olmadıysa göz yaşlarımız.. aynı şey tamamen. bir farkı yok.
Yani bu zaaf demekten daha ziyade bence duygusallık mesela kimisinde gerçekten kalp var mı merak ederim bazen yakın arkadaşlarım da gördüğüm şeyler üzerine konuşuyorum bazen de yolda geçerken bile insanların birbirleri arasında olduğu diyaloğa şahit oluyorum.. yani kadın ağlayınca kimisinin umrunda olmaz güler geçer ya da takmaz ama kimisi gerçekten kıyamaz onu sevdiğini düşünür anlar vs.. biraz da ne için göz yaşı döküldüğünüde bağlı Bir durum bu :) ama ne olursa olsun vicdan çok önemli..
Bence bu her kadın için olmuyor. Yıllar önce tanıdığım bir kız vardı balık burcuydu. Çokta hoşuma giderdi ama ağlamak bazen ona o kadar yakışıyordu ki 😂😂 elimde değildi öyle görünce çok ilgi manyağı yapasım geliyordu
Bilmiyorum ama kadınların ağlamalarına dayanamıyorlar hemen yumuşuyorlar ılımlı olmaya başlıyorlar, Yani çoğu böyle abi istisnalar da olabilir ama İstisnalar kaideyi bozmaz
aslında bir çoğu aşırı sinirleniyor o hale ama ses edemiyor garipler kadınlar da ellerinde koz var sanıyor. bir süre sonra bu taktik işe yaramıyor tabii ki
Zaaf degıldır o. Tanımadığım bır kadın ağlarsa umrumda olmaz. Tanıdığım bır kadın ağlıyorsa sorarım , baktım baya yoğun ağlıyor salarım , kendıne gelınce tekrar konusurum
Erkekler ağlayan kadınları sevmiyorlar, aksine güçlü ayağı yere basan kadınları tercih ediyorlar. Ağlayan kadın sevgilisi değilse ona üzülüyorlar fakat sevgilisi ise tahammül edemiyorlar.
Zaaf mıdır bilmem ama bence merhametli her insan ağlayan kişiyle ilgilenmek ister. Ama durduk yere ve saçma şeylere (bknz: tırnağım kırıldı) ağlayan insanlardan bahsetmiyorum.
zayıf aciz bir şey gördüğümüzde ona sahip çıkma içgüdümüz var ve kontrol etmesini bilmek çok önemli çünkü çok güçlü bir güdü, inanılmaz açık verdirir bilmeyene