Size göre hangisi daha itici? Sürekli gösteriş yapan mı yoksa sonradan görme birisi mi? 


Selam,
Gösteriş yapmak bile yeterince iticiyken sonradan görme birisini tahmin edersiniz. Hani insanın havalı olma isteğine lafım yok. Ancak bunu kibirlenmeden, başkalarını aşağılamadan yapıyor mu bu önemli. Herkes kendine bakmalı, iyi giyinmeli ve isteyen şık olmalı. Ancak bunu tezavu ile yapmalı. Ancak sonradan görme birisi kesinlikle daha iticidir bana göre.
İkisinden de bi nefret ediyorum bi nefret ediyorum öyle böyle değil misal Almancılar hepsi degil tabi ama büyük çoğunluğu sonradan görme oldukları için kız/erkek
Hep bi hava atma peşindeler tr deki insanlara aw çockları kusasm geliyo onları gördüğümde
İkiside kanserlik
Bana göre sonradan görme daha itici olur. Böylelerin çoğu geldiği yeride unutur.
Rica ederim.😊🌼
Cevap
19Cevap
Aslında bakarsan ikiside birbirni benziyor iğrençlikte oyuzden ikisinde gömücem 😌😏
Gösteriş yapan genelde sonradan görmeler olur. Yani genel olarak ikisi aynı kişi oluyor.
Sonradan görmeler hanzodur mağara devrinden milenyuma geçmiş adam 😄
Cahil insanlar her zaman itici olur. Buda sonradan görme insanların sınıfına giriyor.
Ikiside mide bulandırıcı, basit hareketler herşeyin bi sınırı olmalı.
Gösterişi seven zaten sonradan görmeler oluyor genelde. Ah ilk yorumumu yaptım çok heyecanlı
Sonradan gören bi başka yapiyo o gösterişi, düşman başına:)
sürekli gösteriş yapan tipler sonradan görme oluyor genelde:d
İkisi de. Çünkü sonradan görmeler genelde gösterisi çok seviyor.
Bence ikisi de itici ama sonradan gören sanki daha fazla itici yani onun daha önceki hayatını az çok tahmin edebildiğimizden dolayı o anki tavırları kötü oluyor
Her ikisi de aynı itici.
Sonradan görme kişiler daha itici..
İkiside birbirinden itici...
Her ikisi de, gösterişi hava atmak için kullanmak çok sacma ve çocukça.
Her ikisi de diyebiliyor muyuz?
Tamam de hadi.😄
Teşekkürler 🥳
Sonradan görmeler itici. Gösterişi sevmek iticilik değil bence.
Tabiki sonradan gören, onların havasından geçilmez oluyo hiç çekemiyorum öyle insanları
Sonradan gören gösterişi sever zaten
Hayır, biri yapı olarak öyle. Biri sonradan sahip olduğu şeylerden ötürü öyle.
Teşekkürler.😊🌼
Sonradan gören hem itici hem komik oluyor yahu😅
Aralarinda bir fark görmüyorum. Ikiside aynı
Sonradan görmeleri tercih ediyorum.
Al birini vur ötekine
Her ikisi eşit şekil de itici.
Sonradan gören bir tık daha itici
Sonradan olan çekilmiyor
Sonradan gören gösteriş yapar zaten 😂
Sonradan göten tabiki
Tabiki sonradan gören kadar iğrenç bişey yok
İkiside 11inden iğrenc bence
Sonradan gören daha bi itici
Ikisi birbirinden itici
Gösterişi seviyorum ben
Bağ kurmuşum demek ki soruyla “kendimce”.
@abdurrahman00t ✌🏻✌🏻🏹
Sonradan gören tabi ki
Sonradan gören
Her ikisi de yarışır
asla nefret ederim
İkiside.
İkisi de birbirincen kezbanca hareketler
Her ikisi
Sonradan gören
İkisi de hoş değil
Sonradan gören
ikisi de
Sonradan gören
sonradan gören
sonradan gören..
Gösterisi seven
Sonradan gören
İksi de
Sonradan gören canım
Sonradan gören bence
sonradan görme
Ikiside bence
İkiside gevşektir.
İkisi de.
İkisi de çok itici
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?