
Çünkü bazı vaadler verdiklerinizden daha önemlidir. Hediye aldığınız unutulur ama küçük bir kalp kırıklığını yıllarca sürerler.
İyilik değil de kötülük daha kalıcı bi yer bulur daima.
Siz hangisinden muzdaripsiniz?

Aradan geçmiş iki yıl karşıma geçip;
Sen bunu dedin yaptım Allah razı olsun gibi...
Birçok söylemler ile karşılaştım.
Teşekkür edenlerle.
Kötülük babında kimseye yaptığım bir şey olmadı bu zamana kadar.
Bu sebeple yaptıklarım da söylediklerim de unutulmaz fakat iyi şeylerdir bunlar.
Yengeç olmanın getirisi diyelim.
Psikolog vari, iyilik meleği 😂
Oy meleğim 🎈🍭
Ne güzel sana denk gelenlere :)
Teşekkür ederim canım 💕
Insanlara genelde kötülüğü dokunan biri değilim.
Kötülüğün unutulmaması da hayat kuralı gibi bir şey hiç değişmiyor.
Unutmak isterdim bazen bana yapılan kötülükleri,
Kendime iyilik etmek adına.
Çıkartmak zorunda kaldığım pembe gözlüklerimi özledim.
Siyah bakıyorum heryere heryer çok renksiz.
Iyilikleri hatırlamaya çalışıyorum bazen,
Zorluyorum hafizamı ama olmuyor.
Kötülükler iyiliklerin üzerini mi örtüyor?
Bana kötülüğü dokunanın iyiliğini de istemiyorum.
Kendi kötülüğünüde, iyiliğini de alsın gitsin.
Olmasın hayatımda.
Haketmedigim hiçbirşeyi kabullenmek istemiyorum.
Zorunlu kalabalıktansa ebedi yalnızlığı istiyorum hayatımda.
Ben şimdi bu denli güzel yazılmış bir cevaba ne desem yavan ve tatsız kalır. İyilik bulup iyilik dokunuşuna devam edin dilerim 🎈
Umarım teşekkür ederim💗
Teşekkürler terardan🙆
Selam,
Bu soruya Frida Kahlo'dan bir alıntı ile cevap vermek istiyorum,
Babaannem hep derdi: "İnsanlar kendi işlediği kocaman günahları çuvala basar, senin küçücük yanlışlarını duvara asar." diye.
Bunu bizzat çok kere yaşadım. Ne söylediklerim unutuldu ne yaptıklarım.
Bu sözü duvara astım. Çok güzelmiş, teşekkür ederim 🎈
İkiside unutulmaz. Söylediğim şeyi mutlaka yaparım tabi yapamayacağım şeyleride söylediğim olurda onu 2 tarafta anlar zaten. O yüzden pek unutulmuyor dediğim şeyler çevremde haha. Benim için kötü sayılabilir biraz ama yapacak bir şey yok.
Unutulmuyorsa ne ala :)
Cevap
9Cevap
Nankör olanlar herşeyi unutur , eskiden bir vefa olurdu artık oda eskide kaldı gitti🙄🙏
Klişe bi espri yapacaktım vazgeçtim dfdf
Klişe ise kalsın🙄🙏
Hem söylenenler , hem yapılanlar unutulur. Asıl unutulmayan , insanlara ne hissettirdiğimizdir.
Yaptıklarımı daha çok unutuyor benimle olan insanlar geçmişi düşünmez şimdi ve geleceğe bakarız.
Sorunlu olanlar her ikisine de kafayı takar ve ömürlerini böyle çürütür. Başkalarının da enerjisini ve sevgisini çürüttükleri gibi.
Çürümetmeyenini bulurlar.
İnsanlar nankör, her şeyi unutuyorlar. Yaptığın iyilikleri, söylediklerini hatta seni. Ama kötülük olsun unutmazlar 🙄
Anlaşılamamaktan, asla anlaşamayacaklarımla sınanmaktan, hoş görülememekten ve uyumsuzluklardan ötürü yalnız kalmaktan.
Hoş, pişman mıyım, değil elbet.
Hoş biraz kafam karıştı :/
Maalesef hiç sıradan yahut yalın olamadım :))
Herkes dengiyle, uyumlu olanla mutludur ya, mutluluğu da yalnızlıkta bulur sonra anlaşamayınca pek kimseyle. Ondan mütevellit :))
sıradan olmamak da büyük zenginlik yalnız :)
Bakın, bana dair cümleniz bile yalnız ile bitiyor :))
Tabiki yaptiklarimi. Onca iyilik yaparim hic biri hatirlanmaz ama bi kere dogruyu soyliyim sen kiricisin derler😏
İkisini de unutuyor. Böyle olunca bende onları unutuyorum tabi.
Pekisi 🙄
En iyisi bu bence.
İkisi de unutuluyor maalesef
İşte o zaman kendimi çok değersiz hissediyorum
İşlerine hangisi gelmezse onu unutuyorlar.
İkisinide unutamazlar.
Açıkça her ikisini de unutuyor diyeyim kanka 😂
söylediklerini
Yapabileceklerimi😬
Söylediklerimi.😑
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?