İsminizden memnunsanız bile aslında şu isim bana giderdi diyerek bir örnek verebilir misiniz? İsminizi sizin koyma imkanınız olsaydı ne koymak isterdiniz?💕
İsminizi siz seçseydiniz kendinize hangi ismi verirdiniz?
Bilmem kaderi güzel olan bir isim olsun isterdim benim adımda kim varsa hayatta hep nötr geçmiş arada mutluluğu neden mutsuz öyle sürünüp gitmiş ismin beni korkutuyor aslında
Kişilik & Karakter konusunda 20,2b cevap paylaştı.
Genelde ismini sevmeyen insanlar revaçta gadası. Ama ben çok şükür kendi ismimi seviyorum. Sonuçta aile büyüklerimin koymuş oldukları alaturka diye tabir edilen bir isimdir. Yine konulacak olsa klasik Türk isimlerini tercih ederdim. Çünkü insan anasının babasının adının yaşamasını ister. En azından ben yaşatmak isterim.
Doğru evet ama 40 yıl ismimle öyle bütünleşmişimki hiç bir ismi kendime konduramıyorum lakin dur bir isim var rahmetli anam rüyasında aksakallıyı görmüş harun koy demiş lakin müsade etmemişler Bunu kabul ederim