Ben kaybı bir süre kendimden verdim. Fakat uzun uzun yazmak istemiyorum. Hepsinden verdiğim kadar da aldım. Enerjimi dengeledim. Artık çok daha mutluyum 😄
Selam, Ben en büyük kaybı kendimden verdim. Yıllarca birileri üzülmesin diye ben kendimi üzdüm. Ailem zorluk çekmesin diye ben hayallerimden ödün verdim. Uykumdan feragat edip çalıştım destek oldum onlara. Bunları övünmek için söylemiyorum. İnsan sadece kendisi için yaşarsa bu bencilliktir. Sadece başkaları için yaşarsa akılsızlık etmiş olur. Ancak hiç bir zaman başkalarını kendinden önce tutmamalıdır. Aile hariç tabii. Orası herkesin kendi özel alanı. Hasılı benim en büyük kaybım yine kendimden oldu.