Çok sakin ve ılımlı insanların içinde gizli bir psikopatlık yattığını düşünüyor musunuz?


Yatar çünkü sakin insanlar diğerleri gibi anlık olarak öfkesini kusup rahatlamazlar, içlerinde biriktirirler ve bu gitgide tehlikeli bir hal alır. Karşısındaki insan onun bu sakin halini görüp daha çok üstüne gider. Sonra bir gün o sakin insan diye görülen kişi öyle bir patlar ki hayalinizde dahi canlandıramazsınız. O zaman da bazı şeylerin geri dönüşü olmaz.
Bunu ben duygusal yorgunluğa ve birikime bağlıyorum. Çünkü genelde stresli ortamlarda bulunup , sessiz olan insanlar atmak istedikleri duyguları içeride biriktirir ve bunun patlaması psikolojik bozulmayla beraber şiddetli olabilir.
Eig için teşekkür ederim. :)
Rica ederim.😊
Her insanda yattığı gibi onlarda da yatıyor. Ama onlar patladığı zaman çok daha kötü olabiliyor.
Teşekkür ederim ☺️
Rica ederim.😊
Cevap
27Cevap
İçimde gizli bir psikopat var :))
Tek diyeceğim
Olabilir aslında. Zaten sabırlı insnların sabrı taştığında tozu dumana katar ne var ne yoksa yakarlar.
bence bunu yatıştırabildikleri için sakin görünüyorlar. her insanın içinde bir psikopatlık yatıyordur :)
Her insan her türlü rolü yapabilir ve her maskesi takabilir. Bunu anlamak için o kişinin her kelimesini, her tepkisini anlamak şart.
Sabırlı insanların ağır ağır kabaran öfkeleri korkunç olur
Sakin insanin ofkesinden korkun
Dibindibininsozu
Doktor bana diyor zaten dışarıdan seni gören polyana içerde yatan bir psikopat var
İçlerinde acayip bir canavar yatıyor ve bir süre sonra illaki bunu ortaya çıkartıyorlar.
Sakin atın çiftesi pek olur derler. Aslında aynı bende o sakin atım.
Sonradan açılanların derin bir canavar olduğunu görünce şaşırıyorsun..
Valla açık konuşayım bende var efendim biraz.. Çok sakinim ama.. Bazen kudurtuyorlar adamı 😊
sakin olamayan öfkeli insanların uydurduğu bir şey bnce oyuna gelmeyelim a dostlar
En tehlikelileri onlardır zaten. Sessiz insan canlı bombadır. Mayındır. 😂
Hayır ben çok sessiz sakin biriyim hiç de psikopatlık düşünmüyorum yapmıyorum
Herkesin içinde psikopatlik barindiriyor ama ortaya çikmamiştir henüz
Ayy hemde nasıl biçim
kesinlikle sonuçta sessiz atın tekmesi pek olur :)
Olabilir böyle düşününce 😊
Vardır kendimden bilirim
sakin biri: evet yatıyor
Harikalar ötesi bir başlık ve evet, doğru :d
Ben de öyleyim ve düşünmüyorum
Soru ve görsel alakasızlığı
O yüzden hep efendi insanlar cinnet geçiriyor
Gördüğüm sakinlerin hepsi öyleydi
Kendimden biliyorum evet. Ortama göre
Herkes aynı olmuyor
Aptalca bir düşünce.
Hayir
Mutlaka
Bende yok
Evet hemde nasıl
Ben ılımlı değilim iyi ki
Bende yatmıyor
Hayır çok sakin biriyim ama psikopat değilim
Kendimden biliyorum
Çoğunda yatıyor
Arınma gecesiiii
Evet.
Kesinlikle evet
Cogunlukla evet
Bu arada cok hossun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?