Hayatımın merkezinde en başta ben olmalıyım.. Bencillikle alakalı gibi görünebilir farkındayım ama bana kalırsa mantıklı olan budur.. Ben olmazsam diğer şeylerin de bir önemi yok.. Beni seven insanlar ben mutluyken mutludur.. Ben birilerini seviyorum ve değer veriyorum diye onları hayatımın merkezi haline getiremem sadece dahil ederim.. Açık açık söylüyorum en azından.. Bana samimi gelmiyor çünkü, sensiz yaşayamam, sen benim hayatımsın falan gibi tabirler.. Yalan dolan.. Herkes herkessiz gayet güzel yaşıyor.. Bir insan en başta kendini sevmeli ve saymalı ki başka insanları da sevip sayabilsin.. Aksi halde hayatınızın merkezine sürekli başkalarını koyarsanız, kendi başınıza yaşayamaz hale gelirsiniz.. Sevmek birilerine köle olmak demek değildir.. Aksine sevmek insanı özgürleştirmelidir.. Keyifli günler..
Kendim hariç herkesi koydum en büyük hatam da yanlışım da bu.. ve o merkeze koyduğum insanlar hiç acımadan ezip geçtiler arkalarına bile bakmadan benimde dersim bu oldu💔Allah görüyor ama velakin bu insanı cikmaza sürükler siz siz olun en başta kendinizi düşünün.. sevin, önemseyin.. gidenin yeri doluyor gozuyle bakıyor insanlar nasıl olsa..