Tüm yaşadıklarınızı, sizi üzen olayların fakat mutlu olduğunuz anlarında silinmesi sonucunda hafıza kaybı yaşamak ister miydiniz? 


2 yıl önce canım daha fazla yanmasın diye bunu düşünüyordum keşke her şey silinse diye şu an unutamadığım o güzel anıları bile hatırlayamıyorum arkadaşlarım hatırlasan böyle böyle oldu diyorlar biraz düşündükten sonra hatırlıyorum beyin komple boşaldı yani eskiye dair iyi mi kötü mü bilemedim 😂
Son 5 yıl hatta 6 yl silinsin isterdim aslında. Hepsi tecrübeler, dersler ve çıkarımlarla dolu. Pişman olduğum kadar akıllandım şu hayatta. O sebepten kalsın, yolumu bulamam yoksa.
Evet o kadar çok strestliyim ki gerçekten bütün hafızamda ki her şeyi silip yeniden başlamak istiyorum yok böyle bir şey
Hayır istemezdim. Muhtemelen daha beter hatalar yapardım, tekrardan.
Teşekkür ederim ✨
Rica ederim.😊
Cevap
15Cevap
Mutlu anım yok zaten ve sevdiğim dizi film şarkı ve kitaplari ilk sefer ki heyecan ile okumak izlemek dinlemek daha ne olsun silin gitsin her şeyi
Yaşasak ne değişecek ki efendim.. Bunu bilen aynı kişiler aynı acıyı çektirecekler..
sadece olumsuz olanlarsa olabilir yok hepsiyse kalsın.
galiba hayır çünkü hayvanlarımı ve arkadaşlarımı unutmak istemem kötü anılarım çok olsa bile
Hayır, beni ben yapan şeyler geçmişim ve yaşadıklarım.
evet çok isterdim ya mükemmel olurdu bir de kalıcı olarak kaybedersem daha güzel olur.
Sanirım bunun olması daha kötü acılara yol açabilirdi
Yani bir bakıma hem isterdim hem de istemezdim arada kaldım ne diyeyim bilemedim.
Yok hayır. Acısıda tatlısıda mutlu değilsemde benim anım
İstemezdim sanırım kotunu yaninda iyi anılarımda var cunku.
Sil baştan...
İstemem çok değerli anılarım var, bir o kadar da hatırlanmaya değmeyen olsa da istemem.
Evet. Sadece güzel şarkıları, filmleri tekrar keşfetmek için dahi tamamım
Çok ağır şeyler yasadim zaten bir kısmını hatırlamıyorum travmadan dolayi istemezdim yinede kimseye guvenmemen gerektiğini öğreniyorsun
Kötü şeyler de olsa istemem tek tek tecrübe onların hepsi:))
Güzel anılarımı kaybetmeyi göze alamam
Bazı sevdiklerim sadece anılarımda yaşıyor.
İsterdim. Hemde nasıl
Son 10 yıl müko olurdu
Kesinlikle isterdim , düşüncesi bile hoşuma gitti
Geçici olarak yaşasam olur du.
1 kaç günlüğüne.
bilgilerim dursun anılara okeyim
Unutmak istediğim o kadar çok şey varki..
Belirli bir kısmı silsek güzel olur
Hayır hepsi beni ben yapan şeyler istemem
Ben isterdim ama belki unutmamak daha iyi
bazı olayları ve kişileri silmek isterdim
Çok ağır şeyler yaşasam tabii ki isterdim.
Dualar felan gider olamazz
Hayır çok fazla güzel anım var
İstemem
Hayır
Evetttt
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?