AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
91Cevap
Valla hiçbir iyi yanını görmedim. Kızlara sorsan destan yazarlardı.
akarın yok kokarın yok ama çok çalışman lazım, kadın kadındır belli bir seviyenin üstünde doğar ama erkek her zaman 0'dan başlar kendisini yetiştirmek geliştirmek zorundadır başarısız erkek gömülür dışlanır başarılıya tapılır
Düşündüm de biraz iyi veya kötü bişey düşünemedim herkese biraz sesleniyorum burdan erkek veya kız olmayı iyi veya kötü yanları boş verin biraz vicdan sahibi azda yüreğiniz temiz olsun gerisi önemli değil:)
Sünnet olmak var askerlik yapmak var çalışmak var kız olmak çok kolay şimdi siz kız olmak zor demeyin erkek olmaktan daha kolaydır nokta
En iyi yanı ayakta işemek sadece Sokakta bile çişimizi yapabiliyoruz Rahatça
Kötü yanı sevgili bulamıyorsun bir sürü kötü yanı var kızlar çok kolay sevgili buluyor @muhtarin_kizi
Çirkinse parası arabası yoksa çekingen biriysen siz kızlar ilgilenmez siniz kötü tarafı
İyi yanı ailemden gördüğün ihtimam, Kötü yanı geceleri yaşadığım ihtilam.
Erkek olmanın iyi yanı yok hele Türkiye'de isen 25 yaşındayım işssizlik yüzünden saçlarım beyazladı evlenemiyorum para yok ailem yardıma ihtiyacı yok bulamıyorum iş iyi miyi değil erkek olmak
Kötü yanı fazla istekli olduğunda çare bulamıyorsun
En iyi yanı baba olmak en kötü yanı Adam olamamak!
Adam olmak en iyi yönü
Nerde akşam orada sabah, bundan iyisi var mı
Üzerimize bazen fazla yük yükleniyor…
Kafamın keyfine göre yaşıyorum işte daha ne deyük
sakal ve gözlük yüzünün çoğunu kapatıyor 😀
Ne acaba bakalım yorumlara 😂
Kötü yanları Sünnet olmak var askerlik yapmak var çalışmak var kız olmak çok kolay şimdi siz kız olmak zor demeyin erkek olmaktan daha kolaydır nokta sevgili bulamıyorsun erkek olunca kızlar iki nude atıyor hemen sevgil buluyor @xunixx
Sevgili buluyor
Kötü yanı yok Erkek miletinin, bayan olmak sorun bu ülke de.
En iyi yani kadın olmamaktır. En kötü yanı kadın olmamaktır.
Pislik olmak kötü yanları
İstediklerini yapıyorlar ne güzel
bu soru cok kazık olmus 😎
İyidir be erkek olmak
Bu ülkede keşke martı dogsaydim
İstedikleri her şeyi yapabiliyorlar kötü yanı yok
Çocuk doğurma derdimiz yok 🤭
bi faydasını göremedim şimdiye kadar :)
Kötü yanı daha fazla bana kalırsa
Iyi yani yakışıklıyım kötü yanı saymakla bitmez
Erkek olmak kolay
çok doğru, bu ülkede kadın olmak zor.
Bence kadın olmak kolay istediğini istediğin gibi giyip dışarı çıkarsın
Uhuu say say bitmez iyi yönlerini
Kötü yanları Sünnet olmak var askerlik yapmak var çalışmak var kız olmak çok kolay şimdi siz kız olmak zor demeyin erkek olmaktan daha kolaydır nokta sevgili bulamıyorsun erkek olunca kızlar iki nude atıyor hemen sevgil buluyor @redapple1
sünneti sadece bi kez oluyon abartma kadınlarda her ay regl oluyor ağrı çekiyor ayrıca kadınlarda çalışıyor askerlikte bir kere yaptığın bişi zaten 9 ay karnında bebek taşı doğurda o zaman görcem bu laflarını
@zPsychopath boş yapma erkek olmak zordur konu kapanmıştır
Öyle 1 kere olmak la geçecek bir şey değil psikolojik etki oluyor ağzımı bozdurma benim ilaha @zpsychopath
Doğum 1 kere oluyor Doğum yapan kadınlarda psikolojik etki olmaz askere giden sünnet olan erkelerde psikolojik bozulma riski var
@zPsychopath erkek olmak çok kolay sanki evin yükü sende kadın seni aldatsa bile nafaka vermek zorundasın illa kaslı yakısıklı ve uzun boylu olmak zorundasın size göre ekmek elden su gölden yaşıyoruz aynen evi falan siz geçindiriyorsunuz
@Batsınnbudünyaaa haklısın benim içimden de bu tarz bir yazı geçiyordu yazmaya üşendim
evet evi annem geçindirdi babam yan gelip yattı onun iş yerinde bile annem çalıştı ayrıca eğer aldatırsa nafaka alamaz az araştır ona bakarsak adam kadını dövse bile ceza almıyor serbest kalıyor ayrıca doğumda 1 kere olan bişi değil sayısını sen belirlemiyorsun karnını boydan boya kessinler bakalım noluyo
asıl boş yapan sensin hiç yürürken tacize tecavüze maruz kalmıyorsun ev işi yapmıyorsun tabi
@zPsychopath taciz eden kızlar oldu yürürken beni onu yazmamışım ben
Sana
benide eden oldu
@zPsychopath boş yapmıyorum Kızım ben yaşadığım zorlukları yazdım istersen özele gel zorlukların devamını orada yazayım kızın yorumuna çok yazdık rahatsız olmasın
istisnalar kaideyi bozmaz koçum
@zPsychopath o senin baban o tarz adamlar çok nadir ayrıca aldattıgı halde nafaka alan çok nafaka almasa bile mal alıyor mesela benim üvey annem babamı aldatmıştı elde kanıtta vardı ev vardı kadın yarısını aldı ona rağmen evin
@zPsychopath Doğrular böyle ister alın ister alınma
@kagan__altınışık aga boşa konuşuyoruz anlamaz asla bunlar anca kendiler mağdur zaten erkeklerde neler yaşıyor sırf boyu 1.80 den kısa diye birçok kız tarafından hakaret yiyor en basiti daha neler neler var
yoo nadir değil komşumuzda 4 yıldır şiddette uğruyor adam hâlâ serbest daha bir çok örneği var
@Batsınnbudünyaaa ben yazıyorum duvara yazsam duvar anlar yazdıklarımı aga
kavga seslerinden şikayet ediyorlar her taraf kan içinde ama ölüm korkusuyla şikayet edemiyor eee ne bøkanladım şimdi bu işten
hadi gitbe zorluk görmemişin sen
@zPsychopath zorluğu asıl siz Kızlar görmemişisiniz ayakta narkoz vermeden sünnet ol da anlarsın
abartma lan 7 yaşında oluyon zaten sünnetti o da ufacık bi parça alıyo
asıl sen her ay doğum sancısı gibi ağrı çekde gör
@zPsychopath ben şiddet görenimi dedim ben kadının parasını yiyen erkeklerden bahsetmiştim orada şiddet olayına bir şey diyemem haklısın orada ama bu tek sizin zorluk çektiğiniz anlamına gelmez
kadını kullanan erkek sayısı da fazla
@zPsychopath 7 yaşında değil 10 yaşında oldum ben
Birde olurken kızlar gördü o bölgeyi
Göz olarak da ayıp yanı Kızların görmesi saçma psikolojim bozuldu sen hala doğum diyorsun engel atacam bak
ooo geç bile olmuşun
at bana ne ya çokda şeyimde xd
@zPsychopath erkeği kullanan kadında fazla erkeğin parasını yiyen arkasından dalga geçen kız çok bu sitede çok gördüm onları bir tane kız görmüştüm sevgilisinin boyu kısa diye dalga geçiyordu parasını yiyip ayrılacam diyordu
burdaki soruların çoğu trol
@zPsychopath reeldede çok onlar merak etme birde şu 1.80 altı erkek değil diyen kızlarımız var onlardamı troll
1.80 onu isterse bulur dndndj
peki gtü göğsü büyük olsun diyen erkeklere ne demeli o zaman
@zPsychopath gtü göğsü büyük diyenlerin çoğu dalgasına diyor hiçbir kızı bu yüzden aşağılamıyor 1.80 üstü diyen kızlar devamlı 1.80 altı erkeklere hakaret ediyor yok 1.80 altı erkeğim diye gezmesin yok bacımdır yok kısa erkeğe anca çirkin kızlar bakar
@zPsychopath Susana sen biraz
sana ne
Bence herseyi yapıyorlar
ekmek elden su gölden oh rahat valla
Hiç bir iyi yanını görmedim 😂
İnsan insandır iyi yanı da kötü yanı da yok
Ben şimdiye kadar iyligini görmedim sosyel köleyiz
Seks ve askerlik
Kötü yanı yok bence.
Her yönü güzel
Sakal
Askerlik, iş vs
Kötü yanı var mı 🙄
her yere girebilme ozelliginin olmasi dgfhguhg
Libdo
Çalış Çalış Çalış