Arkadaşlar sorumu doğru okuyun lütfen, yanlış anlamayın?

Ben görümceyim kınamız var 1 haftaya, ama gelinimiz başka kuaföre ben başka kuaföre gidiyorum gittiği yer bizimkinden üst model yanında aileden olmayan arkadaşları bile var ama ben gitmiyorum başka kuaförden alıp beraber gidecekmişiz, saçmalığa bakın. Bu yaptığı ve istediği çok ayıp değil mi? Görümce hasetliği falan demeyin. Ben ne diyeyim onunla aynı kuaföre gitmek için. Aramız bozulsun da istemiyorum ama benim orada olmam gerek damadın kardeşi olarak...
Arkadaşlar sorumu doğru okuyun lütfen, yanlış anlamayın?
Cevapla