Arkadaşlar size bi soru sorucam ama kafa bulmamanızı rica ediyorum?

Arkadaşlar lafı çevirmeden söylicem ben doğduğumdan beri nedense çok korkak bi insanım hiç kavga edemiyorum ve hep kaçıyorum, bunun sebebini heralde eşcinsel olmam ve kendimi bi erkeğin gücüne karşı kız gücünde hissetmeme yorabilirim ve hemcinsime ilgi duyduğum için gelecek hayatımı İstanbul da sürdürmek istiyorum ama çok korkak bi insan olduğum için belanın başkentinden uzak durmalı mıyım yoksa kimseyi kışkırtmazsam bela benden uzak durur mu?
Arkadaşlar size bi soru sorucam ama kafa bulmamanızı rica ediyorum?
Cevapla