Ölmeden önce mutlaka yapmam gereken dediğiniz herhangi bir şeyler var mı? 


Saygıdeğer hanımefendiler sadece zengin kaslı uzun boylu ve havalı beyleri sevecekler ama en azından bir hanımefendinin gözlerinin içine bakarak yazdığım bir şiiri okumak isterdim. Hayal kalacak gerçekleşmeyecek ama hayali bile güzel bence. Herkese hayat boyu mutluluklar dilerim.
Benzeri soruya yıllar önce cevap vermiştim. Görünce anılarım depreşti :)
- Motosikletimle ülkeden kaçıp kamp yapa yapa farklı ülkeleri, şehirleri görmek istiyorum.
Bendeli bu memnuniyetsizlik olduğu sürece burun kıvıracak bir şey bulurum ben. Ama buna rağmen şükretmesini bilen bir insanım. Bir şeyi yapmaya ömrüm yetmedi diye gözüm açık gitmem. Bir tek vicdanım o an rahat değilse ve o rahatlığa kavuşmadan gidersem gözüm açık giderim.
Kim ne der diye düşünmeden hiç tanımadığım bi arkadaş grubuyla sabaha kadar gelip içip eğlenmek isterdim, çoğunuz göre normal Bi istek olabilir ama bana göre uç Bi istek
Cevap
24Cevap
Paraşütle atlamadan ölürsem gözlerim açık gider🤦♀️
İki güne kadar vardı ama artık yok.
Karavanla dünya duru. Newyork'ta özgürlük heykelinin yanı başında benim için özel olabilecek bir insanın o anı karelemesi.
*Dünya turu.
Karadeniz turu yapmazsam, yurtdışına çıkamazsam, kamp yapamazsam, dövme ve piercing yaptıramazsam ve birgün gerçekten aşkı bulamazsam gerçekten gözüm açık giderim.
İnşaallah huzurlu uykuda gözüm kapalı gider. Öyle uçuk kaçık hayalim bir tane var. 😃 Oda iyilik namına...
şu an için yeni edindim bu arkadasimi la kahve 😀 içmeden gidersem gözlerim açık gider ama bu dünyada iz bırakmadan gidersem gizlerim aciktir kesin
Öyle bir şey yok, ama yaşamak istediğim şeyleri yaşamak isterim tahmin ettiğiniz gibi o malum şey de olabilir ama önceliğim değil.
Güneydoğu Anadolu Bölgesini gezmek, sevişmek olabilir, Şehitlik mezarına gitmek ve dua etmek. Şu an aklıma bunlar geldi :)
Yapmasamda gözüm açık giderim yapsamda sonucu biliyorum çünkü
Sevdiğim bey ile kamp yapmak:/ ha tabii ondan önce sevdiğim beyi bulmak...
Ay liste o kadar uzun ki bir şekilde açık giderim ben
Ne desem bilemedim çok şey var hangi birini söyleyeyim ki
Düşünüyorum yok galiba, bankaya bir miktar borcum var arkada borç bırakmak istemiyorum.
İstediğim arabayı almadan ölürsem gözüm açık giderim 😂😂
Sevgilimle kumar oynamazsam Las Vegas'da gözüm kapalı giderim.
Karşılıklı çok büyük bir aşk yasamadsn ölmek istemem
Sevdiğim insan ile bir ömür yaşamamak gözümün açık gitme sebebi bence
Rio karnavalı Cüba seyahati ve Abd newyorkta selfie yapmazsam açık giderim
O bana geri gelip yalvarsın ben kapıyı göstereyim.. Gözüm açık gitmez valla
5 senedir sevgiliyiz, evlenmeden ölürsem gözüm açık giderim
Yaşamaktan o kadar tiksindim ki en güzel en heyecan verici şeyleri yapmak için bile hevesim kalmadı.
1 ay kadar Japonya ya da Fransa'da 1 ay kadar da Karadeniz'de kalmak ve gezmek isterim. Yurtdışına çıkamazsam bile Ordu'da 1 ay kalsam gene yeter. 🙃
Şahsım iktidarının kaybedişini taksim meydanında bir şişe şampanya ile kutlamadan ölürsem çok zoruma gider
dövme yaptırmadan , yurtdışına çıkmadan ve bir sezen aksu konserine gitmeden ölürsem gözüm açık gider.
Bu ne sakız çiğnerken sigara içmek mi
Ölüdenizdeki skydiving lerden yapmazsam cidden gözüm açık gider
Bekarken istediğim herşeyi yaptım. Şimdi sadece o günleri özlüyorum.
Hayalimdeki evi inşa etmeden gitmek istemiyorum. İnşaatı kendim yapmak istiyorum.
İlişkiye hiç girmedim sanırım bakire kalmak istediğim halde bakire ölmek istemem😂
Sanmıyorum ya çok şükür
Karşılıklı büyük bir aşk yaşayıp yıllarca sevgili olup beraber evlenip beraber ölmek ha bide aynı bölümü okuyup aynı mesleği yapmak 🤲🏻🤲🏻
Gerçek sevgiyi hissetmeden ölürsem
Kamp böyle 1 ay doğayla iç içe yasamak
Anne olmazsam kesinlikle gözüm açık giderim😖🙇
Mutlu olmadan ölmek istemiyorum sadooo
Merve'de beni sevsin. 1 günlük bile olsa.😔😔😔
Balona binmek isterdim
Var, oda ben de kalsın.
Likya yolunu tamamen yürümeden ölmek istemiyorum.
Aldatan kadinla bir kez daha yuzlesmek
Son bir kez aşık olduğum adamı görmezsem
Dünya turu yapmazsam gözüm açık gidecek.
Liste çok uzun gözüm kapalı gidemem gibi sjsjjsjsj
Gözüm açık gideceği kesin
Hayır yok olduğu zaman anında yaparım 🤪
Vazgeçtim yapmak istediğim şeylerden anı yaşıyorum
Dünyayı olabildiğince çok gezmezsem
Evereste tırmanmak...
Deniz feneri kiralamadan gitmek istemiyorum
Evet hemde çok şey var aslında
Puhuket adasına gitmeden ölürsem
Dan Bilzerian gibi bir gün geçirmezsem
Yurt dışına gitmek istiyorum ya baya
Yurt disina hic cikmadan olmek istemiyorum 🙄
Var olmazmıı. Kafa güzel Outdoor seks
Japonyaya gitmek
Çok var
Varr
Herkese kim oldugumu gostermeden
Oha yok benim bunu hic dusunmemistim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?