Bazı sorularda, görüşlerde veya yorumlarda pek çok kişinin egoist egoist konuştuğuna şahit oluyoruz. Yok yani neyin havası bu? Altı üstü sende etten kemikten insansın... Siz böyle insanlara ne demek isterdiniz? #şimşek ⚡
Egosunu tatmin etmeye çalışanlara buradan ne söylemek istersiniz?
" O kadar özgüvensizsin demek ki zavallı gibi başkalarının seni sanki işleri yokmuşcasina onaylamasını takdir etmesini beklerken çevrende ki insanların bu istediğine karşılık vermemesi daha doğrusu takdir edecek bir şey bulamamasına karşın sende kendi beceriksizliğini kendini övmekle örtmeye çalışıyorsun"derdim?
Ezilen genelde yapar böyle şeyler neticede o egonun bir şekilde onarılması gerekiyordur ona göre ama kendisine yapılmasını istemediği şeyleri başkasına yapmayıp buna ihtiyaç duymayan erdemli kişilerde yok değidir