Arkadaşlarıma sevdiklerime çok takintiliyim yani ama aşırı derecede. Mesela arkadaşlarımın yaninda olmayınca çok huzursuz hissederim sürekli yazasim gelir dertleşesim gelir bazende isyan edesim gelir neden benim verdiğim değeri sevgiyi vermiyorsunuz neden böyle yapiyosunuz diye surekli kafamda kurarım istemiyolar işte ben olsam koşa koşa giderdim vs diye ama istemiyorum böyle olmasını her şeyi denedim yapamıyorum. Sürekli onlarla olmak istiyorum ama yazamıyorum da cildirasim geliyo ya. Onlara demek istiyorum hani şöyle yapmayin üzülüyorum veya dediğiniz kelimede takılı kalıyorum demek istiyorum ama diyemiyorum da ya içimi dökmek istiyorum ama dokemiyorum.( Bellide etmiyorum hislerimi belkide anlamiyorlar)
Lütfen kötü şeyler yazmayın...
Lütfen kötü şeyler yazmayın...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer