Cok takintiliyim ve çok değer veriyorum neden ya neden bıktım gerçekten?

Arkadaşlarıma sevdiklerime çok takintiliyim yani ama aşırı derecede. Mesela arkadaşlarımın yaninda olmayınca çok huzursuz hissederim sürekli yazasim gelir dertleşesim gelir bazende isyan edesim gelir neden benim verdiğim değeri sevgiyi vermiyorsunuz neden böyle yapiyosunuz diye surekli kafamda kurarım istemiyolar işte ben olsam koşa koşa giderdim vs diye ama istemiyorum böyle olmasını her şeyi denedim yapamıyorum. Sürekli onlarla olmak istiyorum ama yazamıyorum da cildirasim geliyo ya. Onlara demek istiyorum hani şöyle yapmayin üzülüyorum veya dediğiniz kelimede takılı kalıyorum demek istiyorum ama diyemiyorum da ya içimi dökmek istiyorum ama dokemiyorum.( Bellide etmiyorum hislerimi belkide anlamiyorlar)
Lütfen kötü şeyler yazmayın...
Cok takintiliyim ve çok değer veriyorum neden ya neden bıktım gerçekten?
Cevapla