Ego ile boş havayı karıştıran çok insan vardır, arada ki o ince farkı bilmek gerekir. 


Evet egolu birisiyim ben diyorum. Olması gereken bir durum egonun ne olduğunu bildiğim için bu halimi seviyorum. Böyle söylediğimde tepki almıyorum buda hoşuma gidiyor🤷♀️
Kimse egolu biri olduğumu düşünmedi. XPER kazanmak için buradayım.
Cevap
17Cevap
Cevap vermiyorum yalancı çıkmasın diye burnum havada dönüp arkamı gidiyorum😂
Bir cevabım olmuyor genellikle. İsteyen istediği düşünebilir haddini bildiği sürece...
Ne cevap verirsem vereyim kararları değişmeyeceğini için sizin dediğiniz gibi olsun dercesine yanlarından ayrılıyorum.
20 yıllık hayatımda kimse benim egolu olduğumu düşünmedi ben egoluysam diğer egolu insanlara haksızlık etmiş olurum
Bunu hep söyüyorlar, belli bir süre cevap vermeden tanımaya başladıkça, öyle değilmişsin diyen yine kendileri oluyor.
egolu olduğumu söyleyen nadir oldu onlara da çok şaşırmıştım açıkçası. asla egolu biri değilim ve yakın çevremde bunu çok iyi bilir.
hiç egolu değilimdir egolularıda sevmem mesela herşeye sahip olup alçak gönüllü olan insanlara hayran olurum genelde
Sempatik olduğum için egolu gibi düşünülmüyorum pek
Arkandan havlayan köpekler varsa, bil ki doğru yoldasındır. :)
Bizi bilen biliyor aslanım
Bizdeki tek ego büyük şehrin verdiği kart
Onun da param olmadan bi işlevi yok
İstediğini düşünebilirler.
Evet, egoistim.
Kendisine saygısı olan herkesin, kendisini seven herkesin egoist olması gerekir.
Kendin bilirsin diyorum asjns
Eğilirsem tacım düşer..
bir cevabim yok kendi sorunlari😅
Ne istiyorsa düşünebilir..
Düşünebilir umrumda değil
Hoşuna gitmiş gibi görünüyor
Söylediğin gibi haklısın derim :D
Neyse, bir şey diyecektim de...
"Yokk beee, kaçak çay içer misin?" Oluyor.
Öyle sanmaya devam 😁
Daha fazlasiyim diyorum 😃
İçimde minik bi kedi var ne egosu diyorum.
Cevap vermiyorum. Kim ne düşünürse düşünsün.
Egolu olmadığım için öyle bir sorunum yok
Yanlış filan derim.
Kaale almam
Cevap dahi vermem.
Cevap vermiyorum
Host lan hostlan
Öyleyim
Demiyorum bir şey
Yerine göre evet haklısın
Hiç düşünen olmadı
Cevap vermiyorum
Aynen öyle
nazar etme nolur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?