Artık insanların değil, hayallerinin peşinden koş. Gerçekleştirmek istediğin her ne varsa gerçekleştir. Yapmak istediğin ne varsa yap. Mark Twain bize şöyle seslenmiş: "Bundan yirmi yıl sonra yaptıkların değil yapamadıkların için üzüleceksin. Dolayısıyla halatları çöz. Güvenli limandan uzaklara yelken aç. Rüzgar'ı yakala, araştır, düşle, keşfet." Bundan yıllar sonra yapamadığın bir şey için pişmanlık duyma. Bu hikâyenin kahramanı sensin. Kalem senin elinde. Hikâyeni en doğru ve en güzel şekilde yaz. Güzel bir hikâyen olsun ve insanlar da senin hayatından ilham alsın.
Hayat senin, yaşamak güzel ve hakkını verecek enerjiye sahipsin.
ahh dostum evet hemde cok zamanında hiç akla gelmeyecek kadar çok koştum hayatların pesinden ama biliyorsun kaçan kovalanır benim kovalayan değil kaçmam daha doğru olurdu koyamadığım halde gerçekleşmesi bende bir yerden sonra bıraktım hayal benim da eğer sadece beni mutlu etmeli kendisi bana gelmeli diye düşündüm şimdi hayal kurduğum oluyor tabi ama pesinden koşmuyorum kurduğum gibi kalıyor iste...
İyi geceler.. Zaten insanı ayakta tutan tek şey hayalleri degilmidir ki.. hayat yeterince zor zaten bide hayaller olmasa dahada çekilmez olacak.. eğer hayalim olabilecek bir şey ise tabiki koşarım çabalarım savaşırım.. olmayacak bir şey ise yine her şekilde çabamı gösteririm buna rağmen olmuyorsa Rabbime tevekkül eder ona bırakırım hayırlısı olsun deyip.. bazen çabada işe yaramıyor çünkü.. olmayacağı varsa eger olacağı varsada okadar çabaya rağmen olur.. Herşeyin hayırlısı olsun hakkımızda.. Keyifli vakitler dilerim dostum ☺️
Benimkisi pek hayal değil aslında ama bundan belki 3-5 sene sonra mutlu olmayacağımı bildiğimden işimden ayrıldım, beni mutlu edecek bir işte çalışmak için bu yaşımda yeniden üniversite okumaya başladım. 3-5 belki 10-15 yıl sonra arkama dönüp keşke yapsaymışım dememek için şimdi yapıyorum.
Her ne yapıyorsanız kendiniz için yapın yavru kelebek ve timsahlar (arkadaş/abla/dost nasihatı benden size).
Beni bu hayatta ayakta tutan şey bir gün hayallerimin gerçek olabilmesi ihtimalidir bunların gerçekleşmesi için elimden geleni yapıyorum yapmaya da devam edeceğim.
Şu ana kadar hep baskalarinin hayatını yaşadım buna rağmen yine de hayallerimin pesinden koşmaya çalıştım olduğu kadar. Ama artık o kadar yoruldum ki bazen geleceğe dair hicbi umudum kalmadığını düşünüyorum...
İnsanlar bizi yarı yolda bırakabilir ya da kırıp üzebilir. Ama hayallerimiz asla. Akıllandım ve hayalimdeki şeyleri gerçekleştirmeye odaklandığım bir dönemdeyim. Dilerim ki bundan sonra hayallerimle kimseye muhtaç olmadan mutlu bir birey olabilirim.