İnsan yaşamı için, en büyük tehdit nedir sence?

İnsan yaşamı için, en büyük tehdit nedir sence?
Dolaylı sonuçları göz ardı edilirse, iletişim hâlâ insanın, önündeki en büyük tehdit sanki. Üstelik tüm o aşırı sosyalleşme çabalarına rağmen insanların, bilgi ya da düşünce paylaşımında gösterdiği beceriksizlik, sadece kendi türü için değil bu gezegende yaşayan çoğu canlı için de ölümcül bir tehdide dönüşmeye başladı artık. İnsanların, birbirlerinin düşüncesini, amacını, niyetini, ürettikleri bilgilerin içeriğini ve en önemlisi de asıl duygularını birbirlerine iletmekte gösterdikleri zafiyetin sonuçları, sadece toplu halde birbirlerini öldürmek gibi çoktan kabullendiğimiz sınırın ötesine geçti. Belirli bir coğrafyada, belirli sayıda insanın birbirlerine verdiği zarardan çıktı ve tam anlamıyla global bir tehdide dönüşmeye başladı.
Peki sen ne düşünüyorsun bu konuda?
İnsan yaşamı için, en büyük tehdit nedir sence?
Cevapla