
Peki sen ne düşünüyorsun bu konuda?

Efendim iletişim sıkıntı olabilir evet... Fakat bunun sebebi insanlardaki iletişim sıkıntısı değil.. İnsanlar kendi duyguları kendi karakterleri ve kendi istekleri dışında hiçbişey olsun istemez... Hatta herkesin onun gibi olmasını, onun gibi düşünmesini ister... Herkes tarafından beğenilmek, herkes tarafından sevilmek, herkes tarafından tanınmak ister... İşte bu yüzden bunun olmayacağını bile bile yinede insanlara kendi iletişim yolu ile bunu aktarmaya çalışırlar... Sordukları zaman bu yanlış diye, bu sefer bu sadece benim fikrim, benim düşüncem deyip geri çekilirken... Bence insanların iletişimden çok kendisini beğendirme duygusunun çökmesi lazım...
Telefonu anlayamadım nedense görseldeki 😂
Tehtid telefondan gelmiyor dimi 😂 telefonu açınca 7 gün içinde öleceksin diye😁
Yine insandır kuzum. insanlar insanın en büyük tehditidir dünyada her olayı insanlar yağıyor cinayet, yangın, kavga dövüş, savaş fark ettiysen hepsinin başında insan var.
İnsanın düşmanı yine insandır, kimse daha biri biri için insanlaşamamış, egolarını ve güçlerine yenik düşmüş bir toplum var önümüzde diğer tehditler gelse ne olur ki en fazla ne gelir elektrik mi gider ha birde, fazla tasarrufta küreselliğe geçilebilir, belki dünyada daha farklı şeyler olabilir depremler gibi ama ben en büyük tehdidin kesinlikle belirttiklerim olduğunu düşünüyorum.
İnsana insandan başka Zarar veren varmıki.. yok.. ama teknoloji geliştikçe sosyallik kalmadı artık.. her şey sosyal medya oldu.. sohbet muhabbet kalmadı tek dostumuz telefonlar tabletler bilgisayarlar oldu yediden yetmişe küçükten büyüğe.. nolacak halimiz bilmiyom.. umarım her şey daha iyiye gider ki hiç ihtimal vermiyorum...
İyi geceler keyifli vakitler dilerim 😊❤️
Cevap
39Cevap
İnsanın kendisinden başka tehdit unsuru yok bana kalırsa...
İletişim teknolojilerindeki gelişmeler aslında insanı sosyal bir varlık olmaktan çıkardı. Bir günü 30-40 kelimeyle geçiren, her ihtiyacını internetten karşılayan, hayatı sadece internet fenomenlerinin penceresinden ve tv dizilerinden ibaret zanneden bir jenerasyon gelişti. Bu da insanlar arası iletişimi ve sosyalleşmeyi minimuma indirdi. İnsanlar artık Dr. Mehrabian’ın 7-38-55 tezindeki sadece %7’lik dilimle iletişim kurar oldu ki bu çok yanlış bir noktadır. Son iki yıldaki pandemi şartları da bu durumun üstüne tüy dikti.
Bu internet trmelli medyatik sosyalleşme çok tehlikeli bir durum bence.
Küresel ısınma.

Yer altı suları büyük oranda kurudu, Marmara gölü gibi onlarca göl, çöl oldu.
Sondajlar su bulamamaya başladı.
Ovada 80m'de sondaj boşa dönüyor.
120m bile ancak su bulunabiliyor. Yıllar geçtikçe kuraklık artıyor, su azalıyor.
En büyük tehdit bu bence
İnsan yaşamı önündeki en büyük tehdit, insanın ta kendisi. Tehdit olarak gördüğünüz diğer her şey insanın eseri zaten. Çünkü insan, zeki olduğu kadar aptal bir canlı. Kendi kusur ve zaaflarına yenik düşecek kadar, hırsının, kibirinin, öfkesinin kendi türüne zarar vermekte olduğunu görmeyecek kadar aptal hem de. Bu kusurlarının, dünyayı yaşanmaz hale getirmekte olduğunu da idrak edemeyecek kadar aptal.
Teknoloji.
Gün gelecek Yapay Zeka diyeceğiz.
Çok güzel yorumlamışsın anlatmaya gerek var mı sen en guzel sekilde anlatmissin☺☺
İnsanlardır bu yüzden insanları tanımaya çalışmak kendimiz için mükemmel zevkli.
Volkanlar, iklim değişikliği, aşırı sıcaklar, yapay zeka ve beklenen nükleer savaş
Birimize karşı oluşan tahammülsüzlük ve saygının azalması.
Şu anda ve son 2 yıldır koronavirüs büyük bir tehdit oluşturuyor 😄
İnsan yaşamı için en büyük tehdit insandır gene başka bir şey olamaz.
Teknoloji. Bir o kadar güzel ve yararlı, ve bir o kadar tehlikeli.
empati ve hoşgörü yoksunluğudur bence en büyük tehdit
Benim tabiki 😒😄😄😄
Kilo aldıran şeyler 😅
onun dışında teknoloji.
Puahahaha 😃😃
Sosyal Medya özellikle Tiktok ve İnstagram
Insanlarin kendisidir..
İnsanın kendisi en büyük düşmanıdır aynı zamanda
küresel sağlık örgütleri
İnsanlar ne der düşüncesi
İletişimin önündeki engeller serisi gibi😃
Kendi içinde yaşadığı travmaları.
Gene insanoğlunun kendisidir
Bence yine en büyük tehdit insandır.
Teknoloji ve internetin yanlış kullanımı.
Ben robotları tehlikeli buluyorum
El alem ne der düşüncesi
Bencilik bencillik değil bencilik
Kadın
Amerikalılar bence
https://youtu.be/mvWH2XX6o5E
Aklıma bunu getirdin 😂😂
Dış minnaklar 🙄🖕
Biyolijik silahlar
katkili yicekler
Cahillik
Ekonominin çökmeesi
yine kendısıdır.
arıların ölmesi
Teknoloji
Saygı
Cahil insanlar
Sahip oldugu kibir.
Üremenin bitmesidir
Arıların yok olması.
Oksijen ve dinler
Hava kirliliği
doğanın yok olması
Tüketim
Şeytan
bilişim
Ak Parti.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?