Lütfen okuyup fikrinizi belirtir misiniz?

buraya çaresiz gibi yazmaktan çok utanıyorum ama her şeyi denedim başka çözümüm kalmadı psikopat bir anneyle yaşıyorum raporlu kendisi ilaç kullanıyordu eskiden ama şu an bıraktı babam da alkolik ve aşırı sorunlu bir insan bebekliğimden beri dayak yiyerek büyüdüm evden atıldım mali durumumuz hiçbir zaman iyi olmadı annem tarafından terk edildim babaannemle yaşamak zorunda kaldım ve babaannem de annemi hiç aratmaz bana çok kötü davranır ve babam 10 sene hapis yatmış bir insan olduğu için çok sinirlidir nefes alsam ondan da dayak yerim büyüdükçe kendimi ezdirmemeye başladım ve daha çok eziyet çekmeye başladım artık okula gidemez oldum vücudumdaki izler yüzünden 10 yaşındayken taciz edildim bunu anneme anlattığımda or. spu diyerek beni sabaha kadar odaya kilitleyip dövmüştü 10 yaşındaki bir çocuğun nasıl or. spu olacağını aklım almıyor hep böyle şeyler yaşadım fiziksel acıdan daha çok ruhum acıyor ve hala böyle şeyler yaşamaya devam ediyorum okulumda birinciyim derslerim çok iyi okumaya devam edip bir sene sonra bu hayattan kurtulabilir miyim yoksa hep böyle mi yaşayacağım yoksa yaratıcının sevmediği bir insan olduğum için yaşamımı sonlandırmam mı gerekiyor bilmiyorum bir fikriniz var mı teşekkür ederim
Lütfen okuyup fikrinizi belirtir misiniz?
Cevapla