Lütfen okuyup fikrinizi belirtir misiniz?

Babam sürekli bana “senin psikolojin bozuk”diyor, az önce facebook’a çektiği bi resmi atmamı söyledi bende “atmam” demedim “baba bende facebook yok resmi sana attım kendin at” dedim üstüme dövmeye yürüdü neymiş geçende dedemin fotoğrafını atmamışım kendimi beğenmişim hayırsız evlatmışım” bide sürekli her şeyde psikolojimin bozuk olduğunu söylüyor bende kendimden şüphelenmeye başladım, ikiz kız kardeşim de sesini yükseltiyor bi kere bile ona yürüdüğünü görmedim dövülen taraf kızılan taraf hep ben oluyorum böyle olursa psikoloji tabi bozulur, mesela geçen ikiz kardeşime “birazda sen yap herşeyi ben yapamam” dedim diye psikoloji bozuk ilan edildim ikiz kardeşimde önceden “sen psikopatsın diyordu şimdi unuttu demeyi annemde hep ikiz kardeşimi tutuyor farkında olmadan nerde hata yapıyorum anlamdım
Lütfen okuyup fikrinizi belirtir misiniz?
Cevapla