En yakın arkadaşımla sevgilim öpüşmüş, detaylara bakıın LÜTFEN?

Benim bir sevgilim vardı ayrılmıştık. Sonra en yakın arkadaşım bizi barıştırdı. 2 ay geçti herşey çok güzeldi sonra yine günlerden bir gün sevgilimle buluştuk falan derken bana kardeşim dediğim kızla öpüştüğünü söyledi. Kardeşim dediğim kız sevgilime bana öpüşmeyi öğret demiş. Ben bunu duyunca sinirden çocuğa yumruk atıp kafa attım bitti dedim. Sonra o sinirle kızı da evinde dövdüm. Sonra arkadaşlarım falan ilk gün iyi yapmışsın falan dedi sonraki gün herkes bana o kızın arkasında olduğunu söyledi, o kıza bişey yaparsan karşında biz oluruz dediler şoka girdim sonraki gün hepsinin evine gittim. Hepiniz gelin umrumda değil falan dedim. Sonrası işte olaylar bittii. Ama bende bittim. Çok kötü oldum tam 2 hafta geçti ama kimseyle konuşmuyorum o kız yüzünden herşeyimi kaybettim. İyi mi yaptım yanlış mı yaptım inanın bilmiyorum. Kendimi kaybettim, kimseye güvenemez oldum. Ne yapacağımı şaşırdım, yardımcı olun lütfen küçücük bir yazı bile değiştirebilir beni.
En yakın arkadaşımla sevgilim öpüşmüş, detaylara bakıın LÜTFEN?
Cevapla