"Sevmekten bıktım, artık saygı duyacağım insanlarla karşılaşmak istiyorum" sözü misali nelere saygı duyuyorsunuz hayatta?

Beğenmek, sevmek çok mümkün. Tam bi saygı duymak ise çok mümkün değil.

Misal arkadaşlarımı seviyorum. Fakat içlerinden sadece birine büyük saygı duyuyorum: kendisini çok düzgün bir insana dönüştürdüğü için, ne zaman kapısını çalsam büyük zekası ve ilkeli duruşuyla beni iyi ettiği için.

Akrabalarımdan ikisini seviyorum. Fakat birlik olmayı bilmedikleri için saygı duymuyorum.

Çekirdek ailemi seviyorum. Ama sadece ablama saygı duyuyorum: şefkatli, açık, güçlü olduğu için.

Eski sevgilimi çok severdim. Ama biraz da elinde olmadan o kadar değersiz hissettirmişti ki saygı duyamıyordum. Onun bu saygı besletememe hali sonunda sevgimi bile bitirdi.

Siz de yazın, hem sevilmemiz hem sayılmamız dileğiyle haydin.
"Sevmekten bıktım, artık saygı duyacağım insanlarla karşılaşmak istiyorum" sözü misali nelere saygı duyuyorsunuz hayatta?
Cevapla