Birkaç zamandır yoktum. Neler yaptınız bensiz? Evlenen, ayrılan, aldatılan oldu mu bakalım? Belki kripto borsasına girip zengin olanlar bile olmuştur. 🤪 Kafanıza koyduğunuz bir şeyler de olabilir, planlarınızı anlatabilirsiniz. Dertlerinizden bahsedebilirsiniz, mutluluğunuzu paylaşabilirsiniz. Haydi dökülün. 👧🏼
Son zamanlarda hayatınızda ne tür değişiklikler oldu?
Sen yokken çok gezip, çok dolaştık. Tatiller mi dersin, su kaydırakları mı dersin. Sen olsan bunları yapamazdık belki de. Evlenen arkadaşlar oldu, senin neden gelmediğini sordular. İşi, gücü var, fırsat bulamadı dedim ( Çeyrek takmak istemediği için gelmedi diyemedim )
Bir düşüneliim. Kulağıma ikinci delikleri açtırdım. Şu sıralar kendimi aşırı seksi bulmaya başladım. Yalnız ben de bulmuyorum avahsj Etrafımdaki herkes dile geldi. Bunun dışında geleceğe karşı daha umut doluyum. Güzel günler göreceğime olan inancım arttı. Anhedoni belirtileri azaldı. Daha keyifliyim
Ben de yaklaşık bir aydır yoktum. Belirli sorumluluklarımı düzene soktum diyebilirim bu süreçte; iş güç kaldığı yerden devam ediyor. Siteye bakıyorum da, değişen pek bir şey yok yıllardır olduğu gibi. Kesimler sabit, zihniyetler aynı.
Yeni kararlar aldım kendimle ve isimle alakalı daha fazla spor yapacağım daha iyi bir vücuda sahip olacağım. Beni çeken ilerlememi engelleyen alışkanlıklardan ve kişilerden uzak duracağım.
Yokluğun hissettirdi kendini 🌺 Mezun oldum, yurt dışına çıktım. Burda özel bir hastanede çalışıyorum. Belli bir birikim yapıp ülkeme temelli geri dönmeyi planlıyorum
Yeni yerin hayırlı olsun diyelim o halde 🧚🏻♀️ Teşekkür ederim. 🙃 Ben de sezonluk iş bulmuştum. Şu an okulun açılmasını bekliyorum. Covide yakalandım. Onun dışında aynı diyebilirim. 😄
Çok olumsuzluk yaşadım ama farklı olarak daha önceki zamanlara nazaran kendimi hızla toparlayıp daha güçlü hale gelmesini başarabildim. Umursamazlık seviyem yükseldi, sen kayboldun o da bir değişiklikti :D
Benim kişisel olarak hayatında bir değişiklik olmadı bundan 1 ay önce kadar abim evlendi hatta 2 ay oluyor onun dışında benim açımdan bir değişiklik olmadı.