Sizce negatif insan mı yoksa pozitif insan mı daha gerçekçidir?

yaşadığımız dünyada hayatta bence gerçekçi olan bir insan pozitif olamaz. olsa olsa kafadan kontaklar pozitiftir. zaten dopaminin fazla artması şizofreni yapıyor. bu yüzden negatif insan her zaman daha gerçekçidir. sana gerçekleri söyler. senin canını yakabilir ama gerçeği bilmeyi her zaman yalana yeğlerim.
Sizce negatif insan mı yoksa pozitif insan mı daha gerçekçidir?
Cevapla