Diyeceksiniz ki sevgilin bile değil sadece konuşuyorsunuz. Haklısınız. Fakat ben bu konuyu kafama takıyorum. Aramız iyi bana karşı da soğuk değil ama çok meraksız.
Örneğin; ben yarın yazamayabilirim ya da dışarı çıkıyorum diyorum, hani neden yazamadığımı neden çıktığımı sormak yok. Film ya da dizi izleyeceğim diyorum. Hani onu bile sormuyor. Dün arkadaşının düğününe gitti. Aksam 11 de daha eve dönmedim, konuşamayabiliriz canım yarın uyanınca konuşuruz dedi. Merak ettim soruyorum, neden diye. Cevaplamadı bile.
Örneğin; ben yarın yazamayabilirim ya da dışarı çıkıyorum diyorum, hani neden yazamadığımı neden çıktığımı sormak yok. Film ya da dizi izleyeceğim diyorum. Hani onu bile sormuyor. Dün arkadaşının düğününe gitti. Aksam 11 de daha eve dönmedim, konuşamayabiliriz canım yarın uyanınca konuşuruz dedi. Merak ettim soruyorum, neden diye. Cevaplamadı bile.
Güncellemeler
+1 yıl
Cevap cevap
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer