Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.
En güzeli kırıldığını anlatmamaktır. Kırıldığını anlatıp dillendirmek olayın karşıdaki tarafından basite alınmasına neden olur. Hal tavır ve davranışlarla kırıldığının gösterilmesi , ona hissettirilmesi , karşı tarafı nerede yanlış yaptığını sorgulamaya götürür. Kırılma anlatılırsa kıran kişi neden kırdığını, hatasının ne olduğunu sorgulamadan öğrendiği için basit bir özür sonrası bildiğini okumaya devam eder.
Kolay kolay küsmem çünkü küsersem bir daha eskisi gibi olamam. Kişiye sürekli mesafeli olurum. O yüzden belli aralıklarla tavır sergiler geçmesini beklerim. Yaptığı yanlış büyük olmadıkça hayatımdan çıkarmam.
Pat diye küsmem ama küsersem fena küserim. Ama artık küsme huyumu biraz geride bıraktım sonuçta büyüyoruz, sadece tavırlarla belli edip düzelmesini umuyorum.
Küsmem de, tavır da almam. Birisi bana kaba davrandıysa veya ondan soğuduysam zaten ilişkimiz devam etmez. Numarasını silerim, yazarsa çok uzun süre sonra cevap veririm. Ki geri barışmayı düşünseydim böyle yapmazdım. Yani tanımadığım herkese yaptığım bir davranış. Ona özel tavır olmazdı.
Küsme değilde kırıldığım anda karşımdaki insan anlar bunu hissettiririm. Yine yetişkin insanlarız iletişimimiz devam eder. Ama ben kindar biri olmamama rağmen kırıldığımda bir daha eskisi gibi olamıyorum.
Saçma sapan bir şey için küsmem ama bana karşı bir hatası olduysa silerim çok büyük bir şekilde kalbimi kırdıysa da arama mesafe koyarım kolay kolay da affetmem