Yaşıyorum ama enerjim yok ölü gibiyim? Neden böyle?

Uzun zamandır böyleyim aslında. Gecen yazdan beri falan. Başka böyle hisseden varsa ve atlattıysa lütfen bir akıl verin. Benim içimde bişeyler öldü, ne oldu bilmiyorum ama artık hiçbirşeye enerjim yok, kadr değersiz ve önemsiz hissediyorum ki. Arkadaşlarımlayken ya da bir ortamdeyken hep rol yapıyorum, hep aklımın bi köşesinde kimsenin görmeyeceği bi yerde yalnız başıma hiçbirşey yapmamak var. Bi gelecekte göremiyorum kendime. Mesleğime, arkadaşlarıma, hobilerime, sevdiğim şeylere dair tüm tutkumu yitirdim. Kimseye anlatamıyorum. Telefonumdaki videolara bakiyorum meğer ne farklı biriymişim geçmişte. 2 yıl süren ilişkim (toxic gibiydi, yeni bitti) + pandemiyle beraber şu anki kişiliğime büründüm. Ne yapayım, tekrar hayattan zevk alabilmenin bir sırrı var mı? Bu bir dönem mi? Napmalıyım? Hayat o kadar boş geliyor ki. Kimseye anlatamıyorum buraya içimi dökeyim dedim.
Yaşıyorum ama enerjim yok ölü gibiyim? Neden böyle?
Cevapla