
Enerji alma ve verme konusunda ne kadar başarılısınız peki?

Bazı duyguları yazışıyor olsam bile anlayabiliyorum lakin işime gelen kısımları. 😅
Bu hissiyata bazen hile yaparak bazen şahit olarak kavuşuruz, ustalaşmak önemli.
Hileli usta 😂
Mümkün.
Sadece yazışarak da değil, karşılıklı olarak yapılan herhangi bir şeyde de bunu hissetmek mümkün.
Çünkü kişiden çıkanlar yazı, ses veya ifade her ne ise onları oluşturan kişinin kendisi.
Oluşturma anındaki mental durumu bunu tamamen etkiler.
Bu anların toplamı da kişinin genel enerjisini, aurasını vs. nasıl isimlendiriyorsak ortaya çıkarır.
Enerji aktarımı oluyor mu bilmiyorum yani mesafe olarak bir ilerleme, fakat yazılanlar veya söylenenler ile karşı tarafın mevcut olan enerjisinin değiştiğine pek çok kez şahit oldum, olmaya devam ediyorum.
O yüzden iyi enerjili veya iyi enerjili duruma getirebileceğimiz insanlarla iletişim kurmalıyız...
Bu şöyle mümkün: Bir mesaj atarken sonları uzatılıyorsa, sürekli emojiler vs varsa o kişinin enerjik olduğunu düşünürüz. Ama şöyle de bir şey var ki birisi tüm bunları yaparken ağlıyor da olabilir. Mesela üzgündür ama belli etmek istemez, harfleri uzatır, emojiler atar.
~bence çok da mümkün değil. Çünkü insan ruh halini her daim izleyebilir 🌷
Hayır. Sesini duymadan mümkün değil gibi. Mesajı bu yüzden sevmiyorum, hisler tam anlamıyla aktarılamıyor. Yanlış anlaşılmalar, kopukluklar meydana geliyor.
Cevap
17Cevap
Kesinlikle alıyorum güne nasıl basladigini hissediyorum
Peki sen anlayabiliyor musun?
Bazen çok net alıyorum bazende alamıyorum kişiye göre değişiyor frekans meselesi bana göre
Yas kaç
Mumkun mesajin arkasina koydugu emoji bile sinirli oldugunu falan belli ediyo. Gulucuk gonderiyo ama gulmuyor seni bir kasik suda bogabilecek kivamda onu hissediyosun.
Enerjisini alabildiğim insanin aurasını da enerjisini hissedebiliyorum.. Ve aldığım enerjinin da karşılığını verdiğimi düşünüyorum...
Evet mümkün bir insanın enerjisi sizi mutluda hissettirebilir mutsuzda..
Her ne kadar yalandan emojiler de koysanız karşınızdaki insan az çok hissediyor bunu.
Yani mümkün bence kısa ve öz cevaplar yazıyorsa mesela
yazışırken karşımdakine duyduyu veremediğimi fark ettim 😅😅 mesajlaşmak benlik değil..
Ben hissediyorum yazış şeklinden genelde uzatarak yazıyorsa konuşmaktan hoşlandığı anlaşılıyor tek cevap veriyorsa soğuk geliyor
Kesinlikle mümkündür yeter ki samimi olsun karşı taraf.. Keyifli günler..
Yeteneğine güveniyorsan mümkün. Yanlış anlama durumlarıda oluyor.
Ben çok iyi anlıyorum. Aşırı kötü enerjisi varsa engelliyorum onunla uğraşamam.
Ben genelde anlarim emoji falan daha çok işe yarıyor ama
Mutluysam%99 yazıştığım kişiyide mutlu ederim mutsuzsam%100 karşımdaki kişinin enerjisini ederim
Ben insanların aklındakini bile hissediyorum
🤔 wow korkulur senden o zaman 😅
Eğer hayatta hep yalnız olursan bir süre sonra iç benliği buluyorsun
Evet, yazıştığım adamın nasıl bir ruh halinde olduğunu tahmin edebiliyorum, hep azgın lanet olasıca sapık
Mümkün tabiki yeter ki akıllı ol
mümkün, ben hissederim
Bence evet
Karşı taraf samimi davranırsa elbette mümkündür...
Bazen iyi rol yapanlar çıka biliyor
hayır. bence olsa olsa enerji tüketirsiniz
Kesinlikle mümkün bu konuda hislerime güvenirim
Ben bu konuda iyiyim ☺️
Olabilir hissettiğim çok oldu bazen
evet
Mümkün olabiliyor
Mümkün
Mümkün
Tam emin olamam.
Olabilir
Olabilir evet
Tabiki mümkün önemsediği birii ise tabi
genelde emojiyle anlaşılır
Mümkün bence
Evet
Hissederim biraz
Bazen
Değil
Belki biraz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?