Karşımdaki kişilere enerji yoluyla düşünceler gönderiyor olabilir miyim?

Her ne kadar ironik gelse de başımdan geçenleri yazacağım. Küçüklüğümden beri bir şey olacağını hissediyorsam o oluyor ve eskiden çok deja vu olurdum, bu aralar daha nadir. Asıl sorum şu ki; ben istemeden çok negatif düşünceler barındıran biriyim. Elimde olmadan karşımdaki kişinin bana karşı düşünceleri hakkında çok negatif düşünüyorum. “Beni sevmiyor, bana karşı böyle davranacak” tarzı ama lütfen elimde olmadığını anlayın. Ve biriyle konuştuğum zaman onun beni sevmediğini hatta bana hisler beslediğini direk hissediyorum ve anında anlıyorum. Anlamak dışında her ne kadar tuhaf gelse de kulağa, o şekilde düşünmesini sağlayabiliyorum gibi karşımdakinin. Yani o an sanki o negatif veya pozitif düşüncelerim bir şekilde gerçekleşiyor ve bunu hissediyorum. Umarım anlarsınız, muhtemelen pek açık olamadım ama :))

Karşımdaki kişilere enerji yoluyla düşünceler gönderiyor olabilir miyim?
Cevapla