İnsanların asosyallere karşı neden garipser bi tavrı var?

İlla biriyle konuşmak ya da sosyal olmak zorunda değil herkes, özellikle de yaşı daha büyük olanlar tuhaf bi gözle bakıyor ben mutluysam kime ne ki bundan 😕
İnsanların asosyallere karşı neden garipser bi tavrı var?
İnsanların asosyallere karşı neden garipser bi tavrı var?
Cevapla