Sahip olduğunuz bir şeyi satınca üzülüyor musunuz?

Son aldığım ve 3 senedir bindiğim aracımı sattım. Acayip duygusalım. Bana bir bakışı vardı ağlayasım geldi. Acaba herkesde böyle mi. Siz olsanız duygusallık yaşar mısınız?
Sahip olduğunuz bir şeyi satınca üzülüyor musunuz?
Sahip olduğunuz bir şeyi satınca üzülüyor musunuz?
Cevapla