
Bu kişilerden en çok hangisi zarardadır sizce?



İkisi de kaybeder. Yeteri kadar düşünüp, zamanında harekete geçebilen insan her zaman kazanandır. Onun dışında ki herkes işini şansa bırakır ki bekleyen kişi genelde sadece yerinde sayar. Konuya ve kişiye göre ufak bir analiz ile harekete geçmek lazım. Hem tecrübeyi hem de bilgiyi olduğu kadar kullanmazsak bu hayatta bir şeyi elde edemeyiz. Bende kaybetmekten nefret eden birisi olarak fazla bekletmeden harekete geçenlerdenim.
Gerçekten ikiside zor ve büyük sorunlar ama düşünmeden hareket etmek en zoru düşünüp hicbirsey yapmaman o kötüdür ama düşünmeden yapmak kadar değil düşünmeden yaptığımız seyelr bize bazen çok kötü bedeller olarak geri dönebiliyor acele ve ani karar verdiğimiz için zararlı çıkıyoruz bi zararlar bazen maddi bazen manevi olabiliyor sorduğun benim düşünmeden yaptığım çok şey olmuştur burdan biliyorum ne kadar hatalı bir davranış olduğunu ama düşünüpte yerimde saymadım hiç oda belki kötü ama düşünmeden hareket etmek kadar kötü olamaz... çünkü düşünmeden hareket etmek ahmaklık kadar yanlış...
Cevap
9Cevap
Sürekli düşünen ve bu dünceyle hareketsiz kalan kişi zararlı çıkar.
Düşünme ile bir sürü zarara uğrar en başta da vakit kaybı.
Harekete geçen kişi zaman açısından karlı olur.
Belirsizlik içinde kaybolmaz.
Ve harekete geçtiği konu ile alakalı olumlu ya da olumsuz bir sonuca varır buda onu tekrar bir başlangıca girme konusunda öne taşır.
Boşuna dememişler vakit nakittir diye.
Zamanında olan atakta hem vakit hem nakittir benim için.
Düşünmeden hareket eden; düşünmeden de olsa harekete geçmiş. Neticesi iyi de olabilir, kötü de. Netice iyi olursa en az 1-0 önde olur. Tam aksi kötü olursa en az 1-0 yenik olur. Duruma göre farklı etkileri olur...
Sürekli düşünen ama harekete geçmeyen ise; herhangi bir netice alamadığı gibi, bulunduğu durumdan daha da geriye düşebilir. Etrafına etkisi olmasada kendi iç aleminde pasif-etkisiz-korkak-kokuşmuş duruma düşer. Belki de bu hal daha da derinleşebilir...
Hangisi daha zararlı dersen, sanki sürekli düşünüp harekete geçmeyen...
Selamın aleyküm güzel kardeşim 😊
Bu son soruna gelişim sanırım, neyse duygusala bağlamiyim😅
İkisini de yapıp ikisininde zararını görmüş biri olarak şunu söyliyebilirim ki ikside zararli karar veremedim bu yuzden.
Hiçbir şey yapmayan kendini yetistiremedigi bomboş bir zaman geçirdiği için zarardadir. Hiç düşünmeden davrananda aklına, ruhuna, kalbine zarar verdiği için zarardadir.
Ve Aleykümselam çiçeğim 🌺 Görüşlerini bir miktar özleyebilirim 🙈
Bende senin sorularını ve goruslerini ozlicem😊
Artık whaptsaptan bu hasreti gideririz😊
Elhamdülillah orası bari var 🙈
Evet ya kardeşim orası olmassa senden ayrilamazdim zaten 😊
Canımsın ❤️ Ben yine de kendimi biraz garip hissediyorum.
Soru açacak mısın? Bütün vedayı buraya saklamayalım 🙈🥺
Açıcam birazdan kardeşim elim pek gitmesede (seni ve senin gibi nadir güzel insanlara veda etmeyi) artık zamanı geldi bu ortamdan gitmenin
Veda zamanı geldi mi telatabilerin 🥺 Neyse duygusallaşmayacağım 🙈
Ya kardeşim bu bizim için bir veda değil inşaallah bizim dostlugumuz ahirete kadar devam edecek😊
Elhamdülillah 🌺 Cennette de dostluğumuz devam etsin İnşallah 🍃
Amin amin kardeşim 💕😊
Bence harekete geçmeden saatlerce düşünen kişi daha çok zarardadır. Çünkü düşünmeden olsa hareket eden kişi bir sonuca varmıştır. Eğer yanlış bir davranışta bulunduysa hatasını görmüş, yeni bir bilgi öğrenmiştir. Oysa düşünen kişi giriş kısmında takılı kalmış, gelişmeye bile varamamıştır.
~yani bir nevi yerinde saymıştır. Bu yüzden sürekli düşünen ama harekete geçmeyen kişi zarardadır 🎨
Bir şeyi bu kadar fazla düşünmek bence doğru değil.
Doğru olsun diye çok düşünüp ve illa ki bir yerde kusur ve yanlış buluruz.
O yüzden doğru bile olsa vazgeçeriz.
Yanlış olduğunu fark edip kısa yoldan dönmek en doğrusu
"İki günü denk olan hüsrandadır.." hadisi sırrınca harekete geçmeyen ziyandadır..
#Vesselam
Düşünmek daha masum
Ne kârda ne zararda oluyorsun.
Düşünmeden hareket etmek çoğu zaman zarara sokar insanı.
Düşünmeden davranan, düşünmeden konuşan insanlar her zaman zararlıdır
Bence sürekli düşünüp hareket etmemek insanı yerinde saydırır ve diğerleri ilerler. Düşünmeden hareket etmek daha avantajlı görünüyor, iyi-kötü seni bir yere götürür. Sen de yolda öğrenir ve gideceğin yeri bulursun :)
sürekli düşünen sıkıcıdır, ben gibi düşünmeden işe kalkışan delidir. Yasasin delilik
İkisi de poktan...
O derece
Bence düşünen ama harekete geçmeyen.
İkisinin de sonu pişmanlık.
Düşünmeden hareket her zaman zarar verir.
Daimi düşünmekten daha iyi olan icraattır.🦄
Düşünmeden davranan daha büyük zarardadır.
Düsünmeyen insan her zaman daha tehlikelidir
Off çok zor soru , valla 2 side sıkıntı olabiliyo
Tabiki sığır gibi bekleyen
Düşünmeden hareket eden
Düşünmeden davranan
Düşünmeden davranan
Düşünmeden davranan.
Düşünmeden davranan daha zararlıdır
Harekete geçmiyorsa niye düşünüyor mk
ikiside
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?