Acını nasıl yaşarsın sessizce mi yoksa bağıra çağıra mı?

Acını nasıl yaşarsın sessizce mi yoksa bağıra çağıra mı?
İçimde öyle bir acı var ki
Öyle öfkeliyim öyle nefret doluyum ki
İçimden çıksa yakacak her yeri..
Kıyametler kopsa da içimde yüzümde anlamsız bir gülümseme
Yaşıyoruz işte..

İnsanların çektiği acıları yaşama biçimi onlarla baş etme şekli oldukça farklıdır kimisi kızılcık şerbeti içer kan kusar ama yine de bir acısı olduğunu kimseye belli etmeden yaşar yani hiçbir sorunu derdi olmadığını sanırsın görsen

Diğeri ise o kadar açık yaşar ki acısını bağıra çağıra yıkıla yana onu gördüğünce üzülürsün haline bazen acırsın destek olmak istersin.. ve elinden geleni yaparsın..

Peki çektiğin acıyı ne şekilde yaşamak daha doğru içinde mi yaşamalı insan yoksa açık alenen mi yaşamalı herkes görmeli bilmeli mi acı çektiğini?

siz nasıl yaşarsınız acınızı?
#DengesizBirAdam
Acını nasıl yaşarsın sessizce mi yoksa bağıra çağıra mı?
Cevapla