
Öyle öfkeliyim öyle nefret doluyum ki
İçimden çıksa yakacak her yeri..
Kıyametler kopsa da içimde yüzümde anlamsız bir gülümseme
Yaşıyoruz işte..
İnsanların çektiği acıları yaşama biçimi onlarla baş etme şekli oldukça farklıdır kimisi kızılcık şerbeti içer kan kusar ama yine de bir acısı olduğunu kimseye belli etmeden yaşar yani hiçbir sorunu derdi olmadığını sanırsın görsen
Diğeri ise o kadar açık yaşar ki acısını bağıra çağıra yıkıla yana onu gördüğünce üzülürsün haline bazen acırsın destek olmak istersin.. ve elinden geleni yaparsın..
Peki çektiğin acıyı ne şekilde yaşamak daha doğru içinde mi yaşamalı insan yoksa açık alenen mi yaşamalı herkes görmeli bilmeli mi acı çektiğini?
siz nasıl yaşarsınız acınızı?
#DengesizBirAdam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer