Bir erkekle kadının arkadaşlığına inanıyor musunuz?

Bence asla olmaz benim arkadaşlarım vardı ama aramizda hep bi sınır vardi arkadaş dedigin okul icinde kalir iş yerindeyse işte kalir eger sık sık konusuyor samimi ise o is mutlaka aska dönüyor ben bana asilmayan erkek görmedim eminim herkese böyleler.
Bir erkekle kadının arkadaşlığına inanıyor musunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Eger oyle degilse neden sevgili olunca listesindeki kizlari sildirtiyosunuz kizlar? Kalsin :)
Bir erkekle kadının arkadaşlığına inanıyor musunuz?
Cevapla