Hangisi Daha Kolay Ve Leziz? Kıskanmak Mı? Kıskanılmak Mı?

Bir ortamdasınız ve gözle görülmeyen, kulakla duyulmayan, tenle hissedilmeyen müthiş gergin bir hava var bir grup insan arasında! Herkes sakin.. Kimse oralı değil gibi takılıyor.. Ama var bir vukuat.. Ne buuu? Anaaam, kıskanılıyorsunuz!! Pekâlâ size soruyorum: Hangisi daha keyifli? Şöyle batıra batıra, çirkef mirkef kıskanmak mı? Yoksa kendini yeryüzündeki son kraliçe gibi hissede hissede kıskanılmak mı? Düşünelim.. Öyle yazalım.. Haris eksiciler salak cevaplar vermeye devam.. Üşenmez basarız😘
Hangisi Daha Kolay Ve Leziz? Kıskanmak Mı? Kıskanılmak Mı?
Güncellemeler
+1 yıl
*kıskanılmak makbul bir duygu mu, yoksa insana kendisini tehlikede mi hissettiriyor?
Hangisi Daha Kolay Ve Leziz? Kıskanmak Mı? Kıskanılmak Mı?
Cevapla