Kendi kafamda sorunlar yaşıyorum, insanları çok samimiyetsiz buluyorum
Hayatıma sürekli rol yaparak devam ediyorum ama yoruldum artık
Hayatıma sürekli rol yaparak devam ediyorum ama yoruldum artık
Merhaba.. Hepimiz hayatı inişli çıkışlı bazen nefes alamayacak kadar bunaldığımız durumlar oluyor. Senden başka önemli olan kimse yok şu hayatta. Sadece kendini sev. Hayat kısa zaten. Herşeyi çok fazla düşünmemeye çalış. Üstesinden geleceğine eminim. En güzel şeyler sabırdan sonra gelir.
Reis senin sorunlarından biri de insanların samimiyetsiz olmalarına canını sıkman. Yani bunda can sıkılacak bir şey yok, ha illa hayatımda samimi, güzel insanlar olsun istiyorsan ilk önce kendini daha samimi ve daha yürekten birine dönüştürmen gerek
Cevap
3Cevap
Sevdiğim şeyleri yapmaya ve bol bol gülmeye çalışırım
Dustuysek kalkarız daha ölmedik ya.. parçası benden sana gelsin kardeşim
İnsanlar zaten samimiyetsiz bro ama sen takma kafana çok düşünmek iyi birşey değil
Rol yapma içinden geldiği gibi davran. Duygularını düşüncelerini bastırmak da insanı cok yoran bir durum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?