Kendine güvenen şöyle gelsin
Bıraksın inadı, dile gelsin
Sözünden dönen namert çıksın
Bizde böyle bundan sonra
Kafayı düzelttim senden sonra
Kendime yararım bundan sonra
İster gelirim, ister gelmem
Hesap mı vericez bundan sonra
Ah benim iyimserliğim..
ah benim bu saf kalbim..
Her hata yapana bir şans verişim..
Öfkelendiğim de kırmamak için kendimi kırışım..
Değer verdiğime gözüm gibi bakışım
Onun beni kırmasına ses etmeyişim..
Sonra bir anda..
Artık bir daha kimseye..
Güvenmeyişim..
Bundan sonra her şey değişiyor dediğimde çok canım yanmıştı bir milattı benim için sonra artık hiçbir şey eskisi gibi olmadı bende öyle.. değişmeye başlamak belki hayatı biraz daha sorgulamak veya ne bileyim biraz daha fazla öfkeli olmak hayata karşı belki en çok kendine karşı..
Biraz umursamaz olmak olanı biteni görmezden gelmek bencil olmak bunların hepsinin başında olan şey insanın kendisini en dipte görmesiyle başlıyor maalesef..
Sonra da hiçbir şey eskisi gibi olmuyor..
Merhaba,
Sanırım 3-4 yıl öncesine kadar daha yumuşak başlı ve insanlara daha fazla açık olan bir insandım. Yaşadığım şeyler ve yapılan karakterimi çok büyük oranda değiştirdi. Kimse demesin insanlar değişmez diye. İnsanlar öyle bir değişiyor ki aklınız hayaliniz şaşar kalır. Bende o insanlardanım. Artık daha az değer veriyorum insanlara. Pek fazla anlam yüklemiyorum. Böylesi daha güzel ve daha huzurlu bana göre
Bundan sonra böyle dediğim büyük bir kelime yok. Bu zamanda böyle dediğim kelimeler var ve zaman değiştikçe kelimelerimde değişir.
Bundan sonra keyif aman salla demek iyidir.
Cevap
14Cevap
Bundan sonra kendimi düşüneceğim :dd
Üzülsemde kırmamak için susardım.
Sevdiğim insanlar için herzaman kendimden fedakârlık ettim. Hiçbirine değmedi.
Bundan sonra beni bir üzeni ben bin üzüyorum. Benim için kılını kıpırdatmayanı hayatımdan çıkarıyorum. Mutlu olmanın formülü bu.
Baktım insanların hepsi kendini sütten çıkmış ak kaşık sanıyor Bundan sonra kimin kirli çamaşırı varsa gözler önüne sericem topuyla tüfeğiyle kimin neyi varsa gelsin deyip fikrimi değiştirdim
Bundan sonra ;
Kimseye aglayamam
Hakettiği kadar deger alır herkes
Umurumda olan kişiler çok kısıtlı 😊
Bundan sonra ağlamayacağım dersem ben bile inanmam😂Bundan sonra yaramazlık yapmayacağım. Tatlı bir kadın olacağım.😂
Hak etmeyen insanlara karşı hoşgörümü ve merhametimi. Fazla merhamet maraz doğuruyor.
Bundan sonra acımak yok düşene ilk tekmeyi ben Atacan güvenmek yok inanmak yok
Bundan sonra kimsenin beni üzmesine tahammül etmeyeceğim.🌻💛🙂
Bundan sonra Beni umursamayan kimse benim de umurumda değil dedim efendim
Aramazsalar aramam, sormazsalar sormam, yazmazsalar yazmam.
Bundan sonra böyle.
İster severim ister sevmem hesap mı vericem bundan sonra.
Giden gider arkasından üzülmem gönderdiğim gider arkasından su dökerim kimse için üzülmem
Yaş 34 oldu artık evden işe işten eve
Hızlı yaşadık yeter yoruldum
Uykuya ihtiyacım var
Kalp krizi damar tıkanıklığı
Pek fikir değiştirmem, ama elbette bana daha iyi gelen bir şey varsa onu uygularım.
Hayatı akışına bıraktım pek çabalamıyorum.
O işi çok önce yaptım darısı gençlerin başına
Ben dedim bu gece herkes ederi kadar bundan sonra
Artık hayat konusunda çabalamayı bıraktım.
Artık kimseye iyi niyet göstermek yok kanks
Hic kimeseye yardim etmeme karari aldim artik
Kendi kurallarımın dışına çıkmam daha.
cari mal verme .
Insanlara karşı olan tutumumu.
kimseye taviz vermem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?