
Bundan sonra böyle 😂😂 hadi bakalım!
https://youtu.be/gnIFwhjpH3s
#Wlesya😂

Bundan sonra böyle, evet galiba böyle devam edecek. Ama ben alışamadım. Hâlâ ümitle bekliyorum biliyormusun. O kapıyı hiç kapamadım ben, bir “selam” kelimesini bekleyeceğim hep. Artık güvenmese de konuşsa benimle diyorum, ona bile razıyım artık. Ben O’nu hep sevdim ve hâlâ seviyorum. O beni unuttu belki biliyorum, ama olsun o zaman da platonikleşir sevgim. Kimbilir belki O da beni unutmamıştır, O unutsa da kalbi asla unutmaz biliyorum, çünkü kalplerimiz sevdi hep birbirini ama biz onları anlayamadık, dinlemedik belki de kuru kuruya inatlaştık. O’nun kalbi de seviyor biliyorum ve benim kalbim Onun gelincik kalbini hiç unutmadı ve bundan sonra da asla unutmayacak… 🥀
Cevap
13Cevap
Yıllar önce kurdum bu cümleyi hem de otuzlu yaşlardan önce... Bana hainlik yapanları cekmeyeceğim, bundan sonra BÖYLE 💥💥💥💥
Bundan sonra böyle demekle olaydı iyiydi. Fikrimi değiştirdiğim durumlar oluyor ama ani kararlarla yapamıyorum bunu.
Kimsenin peşinden koşmayı düşünmüyorum artık ben yazınca konuşan ben arayınca konuşan kimsenin peşinden gitmiycem artık.
Bundan sonra bad boy. Kendi menfatini öncelikli tutan, hayalleri ve istekleri doğrultusunda hareket eden bir insan olacağım. Bunun için konuşma tarzım, giyim tarzım, düşünce yapım vs vs hepsi böyşe bir büyün olacak. Hesabınıza gelirse...
Hiçbir şeyi fazlasıyla yapmayacağım. Her şeyi yeterince yapacağım. Bundan sonra böyle 👌🏻
İncir çekirdeğini doldurmayacak sebepleri bundan böyle es geçmeyeceğim.
Her fikrim her an değişebilir, bundan sonra böyle demiyorum genellikle
Mesela spor yapacaktım vazgeçtim bundan sonra böyle 🤪 böyle de mutluyum çünkü ne gerek var spora bea
Yaşamanın ciddiye alınmamasını anladım saldım artık
Hayatta hiçbir zaman bundan böyle demek doğru olmaz
Patronları zengin etmeyi bırakp kariyerimin zirvesinde istifamı verdim.
Eskisi kadar kasmıyorum hiç bir şeyi akışına bırak gitsin inceldiği yerden kopar veya birleşir.
Bundan sonra beni benden başka seven düşünen yok kimseye güven yok bundan sonra böyle kızım dedim
Tükürdüğümü yalamadan olmaz
Bencillik modumu açtım
Bundan sonra insanları sevecem ama guvenmiyecem
Çoookkk oldu ya sizin
Sevmekten vazgeçmek yaptığım en iyi iş
Kimseye haddinden fazla deger vermiyecegim
Kimse ederinden fazla değer yok
Sevgilimi
Umursamamayı
Umursamazlik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?