Bak yine çay kaşığını çay bardağına vura vura balkon sefası yapıyorlar. Çay kaşığı seslerini duydukça kalkıp çay yapasım geliyor ama kim kalkacak da, demleyecek de ohoo.
Neyse, konudan saptık iyice.
Cesaretinizi toplayıp yapamadığımız için içinizde ukde kalmış bir şey var mı?
Neyse, konudan saptık iyice.
Cesaretinizi toplayıp yapamadığımız için içinizde ukde kalmış bir şey var mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Şu an aklıma bir şey gelmedi ama mutlaka vardır. Her zaman cesur bir kadın değildim çünkü.
Zaten kalkip çayı demleyip tekrar oturunca heves kalmıyor ki😅😅
Sallama yapayım desem o da çaydan baska her şeye benziyor
Yok ya su israfı sadece
Bardak kirlettiğine değmez 😅😅
Neyse bari kahve yapayım
O daha hızlı en azından
Hiç yoktan iyidir. Ya en son balkondan bağırıcam. "Abi beni de alın aranıza" diye afhsgd
Sepettin içinde bardak sarkit beni de çaylayın diye akskkssk
İçine şeker yerine hap atip yolluyolarmis. d
Gece gece kafalar nasil güzelslslslslslsl
Benim kafam her daim güzel :D
😂 😂
Hayır yok. Gözü karayım kafama koyduğumu yaparım.
Sevdigim cocukla yüz yuze konusmak
Var..
Evet var🙄
Neymiş 🙄
@efulimmm88 kulağına söylerim bir ara🙄
👂👂 Bekliyorum
@efulimmm88 uyus🙄🙃💐