Karşınızdaki insanlarda gördüğünüz/rahatsız olduğunuz yönlerini söyler misiniz?

Hayırlı geceler KS üyeleri,
Ne güzel demiş Hz. Mevlana C. Rumi;

'Ayıpsız dost arayan dostsuz kalır'

Kendinize sorduğunuza, karşınızdaki değer verdiğiniz insanlara onlarda gördüğünüz hatalarını/kusurlarını söyler misiniz, yoksa yanlış anlaşılırım korkusuyla çekimser mi kalırsınız?
Karşınızdaki insanlarda gördüğünüz/rahatsız olduğunuz yönlerini söyler misiniz?
Karşınızdaki insanlarda gördüğünüz/rahatsız olduğunuz yönlerini söyler misiniz?
Cevapla