Kişilik & Karakter konusunda 11,8b cevap paylaştı.
"Senin çok güzel bir çocukluğun ve gençliğin oldu. Çok güzel bir ailen, kuzenlerin ve arkadaşların vardı. Dolabında alt çekmecede günlüğün var. Onu ordan al oku. En güzel günlerin orda yazılı. Gülmeyi orda okurken tekrar hatırlarsın" derdim ☺️
Hafızanı silmeye kendin karar verdin ama buna insanlar neden oldu madem baştan başlıyoruz bil ki kimseye gram güvenme sen yolunda devam et ve canını yakanın canını yak bırak acının insanı güçlendirdiğini biraz da onlar anlasınlar.
Kitapligin en ust kismindaki gunlukleri oku. Yedigin butun haltlar orda yaziyor. Kim kimdir, ne zmn ne yaptin hepsini hatirlicaksin. Foto albumunde alttaki kutuda Bunu yazardim ama bu hatirlamam icin yeterli olur muydu acaba
Yaşadıklarımı anlatırdım. . Ve şunlar sana şunu yaptı güvenme derdim. Birde çek git derdim.. kalma burda ki aynı şeyleri yaşatmarina izin verme yazardim. Sonra da sil gitsin. 😅😅
Not yazmama gerek yok. Çünkü hafızam silindi, kalbim değil. Kalbimdekileri hala hatırlıyorsam bu bana yeter. Ama yine de kendime ufak tavsiyelerde bulunurdum
Hatırlamak istemezdim, fakat yine de not yazardım; “Daha duygusal bir insan olmak için çaba harca, bir şeylerden tar almaya çalış, herkes alıyor, sen de dene. Ve asla kendini hatırlamaya çalışma” derdim.
İnsanlara fazla güvenip de yeniden salaklık yapıp böyle şeyler yapmak zorunda kalma sen yalnızda herşeyin üzerinden gelebilirsin senin kimseye ihtiyacın yok yazardım 🤫🤫
Melih kardeşim bak kardeşim bak. Bak bak sensin bu bak bak bak bak gidiyosun Melih! Hazırlan hazırlan! +Hıağuaah gidiyorum Giddin yavv Melihhş sana diyorum ki, bak. Hani başşurrrmak bile manasız gittttin amerikadddasın Melih. Melih bak bak Melih! Uçağın kalkıyo Melih! Melih bak u-uçuyosun Nü york amörika şnayş tayş mööğrk.