Detayda bahsettigim gibi çok mu yanliz bi insanim bu durumdan nasil kurtulurum?

Hep kendi kendime konusuyorum surekli aynanin karsinda dans ederim konusurum sanki yanimda biri var gibi bide sohbet eder gibi asosyal bi insanim galiba bunlardan kurtulmak istiyorum artik cok garip bi insan oldugumu dusunuyorum
Detayda bahsettigim gibi çok mu yanliz bi insanim bu durumdan nasil kurtulurum?
Cevapla