Dur artık deyip tepkinizi dile getirir misiniz? 
⚠️⛔🚫✖️✖️❓


Merhaba 🍃
Karşıdaki kişinin sınırlarımı ne kadar bildiği ve ne kadar ihlal ettiğiyle alakalı bir durum.
Kendimi ifade eder, kırmızı noktalarımı belirtirim. Tüm bunlara rağmen sınırlarımı gormezden gelirse ben de zamanla o insanı gormezden gelirim. Yorulurum o insanlara kendimi ifade etmekten. Mesafe koyabiliyorsam da mesafemi koyarım.
Lan de get işine diye tepki vermekten isterdim ama benim tepkilerim biraz sert oluyor. Diksiyonu ve üslubu bozmadan seri ve uzun bir cümleyle karşımda ki insanı mal edebiliyorum.
Ne tür cümleler kullanıyorsun mesela
Bir sabrım vardır. Ben yapınca da bozuluyorsa o zaman beni anlar.
Aştiklari ilk ve son kırmızı cozgom olur
Cevap
52Cevap
yani bunu gayet net şekilde onlara anlatıyorum
bir daha kırmızı çizgimi geçmeyi bırak hayatımda bir yerleri kalmıyor:)
Dış kapı mandalı muamelesi sonrası mezar teslim silerim.
Çizginin dışında çıkartırım, kolay kolay o çizginin geçilmesine izin vermem.
Anlatılamayacak kadar sert yazilamicak kadar öfkeli olurum tüm öfkemi kusarm
Genellikle yüksek sabırlı biriyim, bu bir kadınsa anında uyarırım ki aptalca bir şey yapmalı ve bu bir erkekse bir yerden sonra yumruğu yer, pek düşünmem.
Zaten kimseye sınırı asmalarina yetecek cesareti vermiyorum. Ben de onların sınırını aşmıyorum. Çevreni iyi ayarladigin zaman boyle sorunların olmuyor
Ağzının payını veriyorum
karşımdaki saygısızlıkta ısrarcı olursa özelikle sitede @gecekusum3434 gerekli sınırı hatırlatıyor kendilerine 😏
O tepkiyi şimdi anlayamıyacaklar ama zamanla anlıyacaklar. Benim için artık değersiz olduklarına inanmaları için biraz vakit lâzım..
2 kez uyarıyorum güzel ve anlayışlı bir dille 3 kez yaparsa zaten artık başkası tarafından uyarılıyorumdur...
Valla efendim... Artık kimseye eyvallahım olmaz... Beni babam bile evlat yerine koymuyor ki.. Diğerleri niye umurumda olsun..
Örnekle anlatmak istiyorum. Normal bir ülke sınırına taciz edenlere ne yaparsa ben de onu yaparım, silahlar çıkar savaş başlar.
Ekseriyetle iletişimi kesiyorum..
Çok damarıma basarsa bir iki birşey söyleyip tepkimi dile getiriyorum.
Hemen sınırı çizer, araya mesafe koyarım. Dile getirmem, sessizliğin gücünü kullanırım.
Yeter veya dur derim.
Tahammülüm yok bu konuda pek.
Onları hayatıma almam, dışarda kalırlar ve beni bir daha bulamazlar
Aramıza sınır koyarım. 2. Kez tekrarlanırsa hayatımda bir vasfı olmâz.
Fena olayların o yüzden çevremdeki herkes buna özen gösterir gostermeyenlerde gazabını gorur
iletişimi keserim gelip gidmeyi güvenim kalmayınca boş insansa birde hava civa ise 😉
etrafım stabildir bunu aşıcak ya da aşmak isteyecek zihniyet yok
Evet hayatımdan çıkarmaya karar gidebilir bu tepki.
Tepki vermem direk uzaklaşırım, düşmanda olmam, var ile yok arasında kaybolurum.
Tepkim direkt kapı duvar. Bi daha bulabiliyosa Allah'a dua eder
Kibarca uyarırım. İnsanlıktan anlamıyorsa başka çözüm buluruz.
Sınırlarını aşırı koruyan biri diyorlar da. Doğru bildiğim şeyi yapıyorum işte.
Diyalogda olduğum biriyse bu haddi ona verdiğim için kendime kızarım ve onunla sohbetimi bitiririm. Diyalog halinde değilsem umursamam.
Durda derim başka bir şey de herkes yerini ve haddini bilmeli
Kafalarına füze atarım
Ne kadar aştığına göre değişir, fakat vereceğim tepkiden, benim olumsuz etkileneceğim sonuçlar doğmamasına dikkat ederim.
Yumruklarım konuşur artık, ne olacak. Xp atın biraz, 4 olmam gerek :(
Çok kötü davranırım maalesef. Tâbi sonrasında özür dileyen yine ben olacağım...
O kırmızı çizgiyi geçen anında kırmızı kartı görür
Küfür ederim ve kovarım.
Evet tepki gösteririm.. Uzaklaşarak..
daha sert olmam lazim buna eminim
Sopalarım onları cnmm
Onların gelmişini geçmişini...
Agzinin üstüne iki tane gecirir gonderirim.😂😂
cevabını verip engellerim
Çıkartırım kirmzii kartı
Bikere uyarırım bidaha uyarmam herkez yoluna bakar
Bunu açık ve net bir ifade ile söylemek olurdu.
İş oraya gelirse döner bıçağı ile girerim
Ben sinir krizi geçiriyorum genelde
Kırmızı hattı geçeni affetmem.
Mesafe koyarım 🙅🏻♀️
Silerim o anda buz gibi oluyorum.
Kalbini kırarım pişman olur.
Kırmızı çizgilerimi kimse aşamaz.
KayıŞ kopar.
Sevgi saygı sı olana full taviz
Gün yüzü görmemiş özlü sözler söylerim
Neden bilmem ama bu hayatta kırmızı çizgim olmadı
Yok saymak insana en iyi gelen yöntem bence
Dur hayatını s*kerim derim.
Tüm iletişimi keserim
En sert tepkimi veririm
Heralde yani. Her insanın bir çizgisi vardır
Demezsen sürekli aynı olur
kımseye bunu yapacak fırsatı veremem zaten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?